هشت مسجد بازسازی شده در مناطق زلزله زده ارسباران افتتاح شد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

 
 
هشت مسجد بازسازی شده در مناطق زلزله زده ارسباران افتتاح شد.

 

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به گزارش  خبرگزاری مهر: با حضور مدیرکل بنیاد مسکن کشور و معاونان وی، هشت مسجد بازسازی شده در مناطق ارسباران افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم که  شامگاه چهارشنبه برگزار شد با حضور علیرضا تابش، مدیرکل بنیاد مسکن کشور و معاونین وی و همچنین معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، فرمانداران ورزقان، اهر و هریس و جمعی دیگر از مسئولان استانی همراه بود.

قربان محمدی، مدیر کل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی در حاشیه مراسم افتتاح این مساجد به خبرنگار مهر گفت: از این هشت مسجد، سه مورد احداثی و پنج مورد دیگر مربوط به مقاوم سازی هستند.

وی ادامه داد: این مساجد در روستاهای شالی، گیویج، عباس آباد و هرزنق هریس، قراجه ملک، مهترلو و نصیرآباد ورزقان و همچنین وردین اهر به افتتاح رسیدند.

محمدی با اشاره به زیربنای اختصاص یافته برای این مساجد گفت: در مجموع برای هشت مسجد زیربنای دو هزار و 350 مترمربع در نظر گرفته شده و 17 میلیارد ریال نیز اعتبار برای ساخت این مساجد اختصاص داده شده است.

علیرضا تابش در این سفر از روستاهای شالی، سرند، زغن آباد و وردین بازدید کرده و به صورت نمادین به افتتاح مساجد ساخته شده در این روستاها اقدام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: