حقیقت‌پور: یاران احمدی‌نژاد فضولی نکنند

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه احمدی‌نژاد و یاران وی حق هیچ گونه اظهارنظری در مورد مذاکرات هسته ای را ندارند، گفت: نزدیکان احمدی‌نژاد لطمات بسیاری به پیکره اقتصاد کشور وارد کردند.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به گزارش ایسنا، منصور حقیقت‌پور درگفت‌وگو با «خانه ملت»، در واکنش به اظهار نظر مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه اقدام شتابزده دولت روحانی برای مذاکره و توافق با 1+5 در بدترین شرایط ممکن اتفاق افتاده است، تصریح کرد: باید به یاران رئیس‌جمهور سابق گفت که این کشور دارای مسئول بوده و بهتر است که در امور دولت یازدهم فضولی و دخالت نکنید چرا که بهترین مدیریت در دولت یازدهم در بخش‌های مختلف در حال اجراست.

نماینده مردم اردبیل، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: سوالات بسیاری از احمدی‌نژاد و یارانش بی‌جواب باقی مانده است. این افراد باید درباره مسائل مهمی در حوزه هسته‌ای به افکار عمومی و نمایندگان مجلس پاسخ دهند. از سوی دیگر احمدی‌نژاد بارها اعلام کرد که تحریم‌ها کاغذپاره‌ای بیش نیست و رئیس‌جمهور سابق هیچ‌گاه به این موضوع دقت نکرد که بیان چنین مسائلی بار حقوقی دارد و متاسفانه همین رویکرد احمدی‌نژاد باعث شد که خسارت‌های بی‌شماری از جانب تحریم‌ها به اقتصاد ایران وارد شود.

وی درباره اینکه جوانفکر گفته آثار و نتایج مذاکرات تاکنون به ضرر ملت ایران بوده است، تصریح کرد: باید به مشاور ‌رسانه‌ای رئیس‌جمهور سابق گفت که شما حق اظهارنظر در خصوص عملکرد دولت یازدهم در بخش‌های مختلف به‌ویژه مذاکرات هسته‌ای را ندارید. به عبارت بهتر، افراد نزدیک به احمدی‌نژاد حق هیچ‌گونه ارزیابی در مورد مسائل هسته‌ای را ندارند زیرا ملت ایران صاحب دارد، از این‌رو بهتر است که جوانفکر و امثال وی به جای اظهارنظرهای این‌چنینی پاسخگوی مشکلات اقتصادی دوران ریاست جمهوری احمدی‌نژاد باشند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، خاطرنشان کرد: احمدی‌نژاد و یاران او به دنبال این هستند که در سطح رسانه‌ها اعلام کنند که ما هنوز زنده هستیم، در صورتی که همین افراد اقتصاد این کشور و بخش‌های مختلف دیگر را به سمت نابودی سوق دادند و لطمات بسیاری را به پیکره اقتصاد و سیاست ایران وارد کردند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: