دیداراعضای شورای شهر با مدیرکل محترم راه مسکن وشهرسازی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از وبلاگ شورای اسلامی شهر خاروانا :پیرو هماهنگی قبلی، درمورخه ۳۱/۱/۱۳۹۳، روز پنج شنبه جلسه ای در محل دفتر مدیرکل محترم راه، مسکن وشهرسازی، با حضور آقایان علیزاده مدیرکل محترم، فیروز بیمقدار، محمودی رئیس اداره راه شهرستان،نقدیزاده شهردارخاروانا،حاج یحیی علیزاده و اعضای شورای اسلامی شهر خاروانا تشکیل و مشکلات و پیشنهادات در رابطه با جاده های ارتباطی مرکز بخش تا شهرستان وسایر جاده های ارتباطی بخش خاروانا مطرح و پس از تبادل افکار تصمیماتی بشرح ذیل اتخاذ گردید.

1- نسبت به مرمت جاده فعلی اقدام و از خاروانا تا سه راهی نچق بازسازی اساسی صورت پذیرد.

2-با توجه به اینکه زمین مورد نیاز جهت احداث راهداری از طرف شورای شهر در اختیار اداره راه قرارگرفته، آقای علیزاده دستورات لازم را نسبت به تامین اعتبار جهت احداث راهدارخانه صادر وبه ریاست محترم اداره راه شهرستان نیز نسبت به عملی شدن موضوع در اسرع وقت تاکید کردند.

3- پیشنهاد اعضای شورای شهر درخصوص، شروع یک فاز از بزرگراه که قرار است احداث شود، از خاروانا به جهت دلگرمی مردم و جلوگیری از مهاجرت بی رویه.

4- بنا به دعوت اعضای شورای شهر ، آقای علیزاده قول مساعد دادند در اردیبهشت ماه سال جاری جهت بررسی مشکلات و وضعیت جاده های ارتباطی موجود و گذر مسیر بزرگراه از شهر خاروانا درخار وانا حضور یابند.

از آقای علیزاده بخاطراینکه این فرصت را در اختیار اعضای شورای شهرخاروانا قراردادند صمیمانه تشکرو قدردانی میشود.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا بر خود وظیفه می داند از همت دوستان عزیز از جمله اعضاءشورای اسلامی شهر خاروانا و همچنین از حضور گرم وصمیمی حاج یحیی علیزاده که واقعا در آبادانی منطقه به خصوص شهر خاروانا بدون کوچکترین چشم داشتی همیشه پا به پای ملت عزیز خاروانا در صحنه بوده تقدیر وتشکر بعمل آورد. در ضمن بایستی عرض کنم، این اتفاق که امروز مردم گرامی ما شاهد آن هستند واقعا در طول تاریخ بی سابقه بوده است . درود  خدا بر شما  عزیزان زحمت کش باشد که با همدلی در جهت رفع مشکلات خاروانا شبانه و روزی در تلاش هستید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: