بازدید بخشدار خاروانا و رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان از پروژه مسکن مهر خاروانا

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

بازدید بخشدار خاروانا و رئیس جدید بنیاد مسکن شهرستان از پروژه مسکن مهر خاروانا

اختصاصی خاروانا نیوز: پروژه مسکن مهر خاروانا که با نظارت بنیاد مسکن شهرستان توسط شرکت برج سازی دانا ساخته می شود، با تاخیر زیادی مواجه شده و تعداد وعده های افتتاح و بهره برداری از این پروژه از تعداد انگشتان دست نیز فراتر رفته است!. آخرین وعده افتتاح طبق صورتجلسه فی مابین بنیاد مسکن، راه و شهرسازی، بخشداری، شهرداری، نمایندگان اعضا، پیمانکار و ... ۲۵ خرداد سالجاری تعیین شده بود که باز جامه عمل نپوشید.

دوشنبه ۲۳ تیرماه، جناب اقای محرم زاده رئیس ینیاد مسکن شهرستان و بخشدار خاروانا به همراه کارشناسان خود و آقای رضازاده نماینده اعضا و عضو شورای شهر از روند پیشرفت فیزیکی و مشکلات موجود این پروژه بازدید به عمل آوردند. بر اساس مشاهدات بازدیدکنندگان این پروژه مراحل نهایی خود را طی می کند و عملا نواقص چندانی ندارد. در صورت جدیت پیمانکار مشکلات موجود طی چند روز قابل رفع است. زیرساختهای اساسی مورد نیاز از قبیل آب، گاز و برق تقریبا کامل بوده و بر اساس اظهارات مسئول مخابرات خاروانا نزدیکترین پست مخابرات دارای خطوطی بیش از نیاز واحدهای این پروژه دارد. لذا می توان گفت واحدهای پروژه فاصله چندانی با تکمیل شدن ندارند و مشکل اصلی موجود که دغدغه متقاضیان نیز می باشد، مشکل مالی واحدهاست. بر اساس اظهارات پیمانکار در بنر نصب شده در دیوار بلوکها، قیمت تمام شده هر واحد بیش از یازده میلیون تومان با قیمت برآوردی کمیسیون قیمت گذاری بیشتر است. این بنر که بدون هماهنگی و مجوز مسئولین امر نصب شده است اعتراض اعضای مسکن مهر را بر انگیخته است.

بر اساس اظهارات آقای امن زاده بخشدار محترم خاروانا و مهندس نژادی فرماندار شهرستان قول داده اند طی روزهای آتی جلسه ای را جهت تعیین تکلیف نهایی پروژه مذکور برگزار نمایند.

در قسمت پایانی بازدید، پیمانکار پروزه متعهد شدند که در سریعترین زمان ممکن مشکلات موجود و نواقصات واحدها و بلوکها را طبق چک لیست قرارداد اصلی، مرتفع ساخته و پروژه را به بنیاد مسکن تحویل دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: