مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی وجدیدآموزش و پرورش منطقه خاروانا

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

مراسم تودیع و معارفه رئیس قبلی وجدیدآموزش و پرورش منطقه خاروانا:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به گزارش روابط عمومی اداره آموزش وپرورش. با استعانت از خداوند متعال روز سه شنبه مورخه 31/4/93 راس ساعت 10صبح مراسم مذکور با حضور معاون محترم آموزش ابتدائی استان آقای شاطریان و رئیس قبلی و فعلی و همکاران اداری برگزار گردید.پس از تلاوت آیاتی چند از کلام وحی ابتدا معاونت محترم آموزش ابتدائی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران، مسئولیت را با توجه به سفارش امام متقیان یک امانت الهی دانست که هر کس آن را قبول کند باید با وجدان کاری و نظم و تقوی الهی در پرداختن به امورات گامهای اساسی بردارد و در مدت مسئولیت خویش وظایف خطیر خود را به نحو احسن نمایان سازد.

وی عملکرد آموزش و پرورش خاروانا را در مدت ریاست جناب آقای امان زاده همچون نگین درخشان در عرصه ی تعلیم و تربیت  استان قلمداد کرد که در هر جای سنگر تعلیم و تربیت قابل دفاع بوده و در اذهان سنگر بانان تعلیم و تربیت خواهد ماند سپس جناب آقای امان زاده ضمن عرض خیر مقدم به مهمانان عزیز و تشکر از حضورشان در منطقه و آرزوی قبولی طاعات و عبادات این انتصاب جدید رابه برادر و همکار محترم جناب آقای جعفر رزمی تبریک گفته و آرزوی توفیق نمودند.در خاتمه آقای رزمی ضمن تقدیر از حضورهمکاران و آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تشکراز زحمات معاونت محترم آموزش ابتدایی اداره کل و آرزوی توفیق نسبت به همکاران سنگرتعلیم وتربیت نموده و خواستار موفقیت و سر بلندی فرهنگیان و پیشرفت امورات آموزشی وپرورشی منطقه شدند ودر این زمینه تلاش وهمکاری تمامی فرهنگیان منطقه را خواستار شدند. جلسه با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد(ص) وتقدیر نامه کتبی از مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان از جناب آقای امان زاده به اتمام رسید.

پایگاه خبری خاروانا انتصاب جناب آقای رزمی را به سمت ریاست اداره آموزش پرورش خاروانا تبریک عرض نموده و برای ایشان از درگاه خداوند جل وجلاله آرزو ی موفقیت مسئلت می نماید . وهمچینن از خدمات جناب آقای امان زاده تقدیر و تشکر می نماید .انشاالله تمام زحمت کشان در این اداره به تعبیری جبهه علم و جهاد  موفق باشند.



نظرات شما عزیزان:

ط دلریش
ساعت16:15---1 مرداد 1393
سلام
ضمن آرزوی موفقیت و عرض تبریک برای جناب آقای رزمی در این سمت مهم از ایشان انتظار داریم علاوه بر ارتقای علمی در مورد مسائل اخلاقی و اسلامی دانشجویان نیز در شهرستان خاروانا بیشتر تلاش کنند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: