دعوت ستاد نمازجمعه تهران از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ستاد نماز جمعه تهران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی این روز شرکت کنند.

به گزارش ایلنا، در این بیانیه آمده است:

«ملت شریف و انقلابی ایران اسامی با رهنمودهای عبادی، سیاسی و فرهنگی مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، حمایت خود را از فلسطین اولین قبله مسلمانان، محل پرورش انبیای بزرگ الهی و معراج پیامبر اکرم (ص) اعلام می‌نماید.

ملت بزرگ و بیدار ایران به جهانیان می‌گوید: از جای جای سرزمین فلسطین، بانک توحید، مهربانی، تربیت، هدایت و خدمت به انسانیت بلند شده است. چگونه حلقوم انسان‌های پاک را زیر چکمه دژخیمان و مزدوران خونخوار بی رحم صهیونیست و حامیانشان، در راس آنها آمریکا و انگلیس و همپیمانان مرتجع غربی بریده و فضیلت و کرامات انسانی قربانی می‌شود؟

امسال حضور شما مردم همیشه بیدار انقلابی در راهپیمایی روز جهانی قدس معنای دیگری خواهد داشت. شما امت همیشه در صحنه با اظهار انزجار خود به دولت‌های خونخوار می‌گویید، ما با سرزمین‌ فلسطین ارتباط فرهنگی و تاریخی و اعتقادی دیرینه داریم. بخشی از فرهنگ امت اسلامی در این سرزمین رقم می‌خورد و جهانیان بدانند مساله فلسطین، مساله اسلامی و عربی نیست بلکه مساله حقوق بشر و انسانی است. مقاومت مردم غزه تاریخ امت اسلامی را رقم می‌زند و سرنوشت آن جایگاه توحیدی برای مسلمانان جهان مهم و حساس است.

لذا ستاد نماز جمعه تهران از مردم فهیم تهرانی می‌خواهد با قدرت تمام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نموده و انزجار و نفرت خود را به رژیم منحوس و ناچیز اسراییل و اسکتبار جهانی نشان داده و با تمام توان همبستگی و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از حقوق به حق مردم مظلوم فلسطین و غزه اعلام نماییم.

درود بر روزه داران کربلای غزه و درود بر غیرت و شجاعت ملت فلسطین

<<ستاد نماز جمعه تهران»

منبع ایلنا خبرگزاری کارایران



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: