حماسه‌ روزه‌داران تبریزی در روز قدس/ آذربایجانی‌ها مثل همیشه سنگ تمام گذاشتند

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازخبرگزاری مهر: تبریزی‌ها و مردم ولایت مدار آذربایجان شرقی همزمان با مردم سراسر کشور از صبح امروز جمعه به خیابان‌ها آمدند و حضور باشکوه و پرشوری در این راهپیمایی داشتند؛ این حضور به شکلی بود که بی شک حماسه‌ای متفاوت در روز قدس در این سال‌های اخیر رقم خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) در اولین فرصت روزی را برای به نمایش گذاردن حساسیت جهانی نسبت به سرنوشت قدس و نجات آن از چنگال صهیونیست‌ های خونخوار، به عنوان روز قدس تعیین کردند و اکنون بعد از گذشت سال‌های زیاد از آن روز، همچنان مردم سراسر کشورمان به خیابان‌ها می‌آیند و خشم خود را از جنایات و زورگویی های رژیم صهیونیستی نشان می‌دهند.

امروز در تبریز شهر اولین‌‌ها و سایر شهرهای آذربایجان شرقی "سر ایران" نیز صفوف راهپیمایی از کودکان تا ریش سفیدان و از مردان و زنانی تشکیل شده بود که امسال متفاوت تر و باشکوه تر از گذشته در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان حاضر شده بودند و در نهایت نیز با وحدت همیشگی خود حماسه ای به یادماندنی همزمانبا سراسر کشور خلق کردند.

گزارش خبرنگار میدانی مهر در راهپیمایی امروز تبریز حاکی از این بود که از ساعت ها قبل از شروع مراسم خیل عظیم مردم و روزه‌داران تبریزی در راهپیمایی طوری بود که از همان صبح احتمال می رفت حماسه‌ای بزرگ در راه باشد چراکه مردم حضور باشکوه و پرشوری در راهپیمایی داشتند.

در این میان حضور گروه‌های مختلف مردمی همچون دانش آموزان،  دانشجویان ، کارگران و روحانیون از دیگر نکات جالب مراسم راهپیمایی امروز بود.

 

Image result for ‫سید محمدعلی آل هاشم‬‎

سخنران اصلی راهپیمایی روز جهانی قدس تبریز حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی بود که در خاتمه برنامه نیز قطعنامه پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس پس از اجتماع مردم روزه‌ دار در مصلای امام خمینی(ره) قرائت شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: