رییس عقیدتی سیاسی ارتش: روز قدس نماد مقابله با ظالمان و مستکبران است

 

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

 

Image result for ‫روز قدس در تبریز سخنرانی  ال هاشم‬‎پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از ایرنا سیدمحمدعلی آل هاشمˈ در سخنرانی پیش از خطبه های پیش از نماز جمعه تبریز افزود: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی است که با درایت خود خطر اسراییل را به همه مسلمین گوشزد و از دولت های اسلامی خواست با اتحاد خویش علیه این رژیم غاصب بپاخیزند.

وی گفت امروز برگزاری مراسم روز قدس عامل مهمی در حفظ آرمان های ملت فلسطین و شکست توطئه های استکبار در منطقه است تا افکار عمومی جهانیان از جنایات رژیم صهیونیستی بیشتر آگاه شوند.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه امریکا و غرب میلیاردها دلار در اختیار این رژیم قرار داده و حمایت همه جانبه خود از این رژیم صهیونیستی را اعلام کرده اند، اما این رژیم از درون با مشکلات زیادی روبروست و روز به روز در انفعال قرار می گیرد.

حجت الاسلام آل هاشم گفت: قدرت های استکباری با همکاری برخی کشورهای عرب منطقه با حمایت از گروهک های تروریستی درصدد انحراف بیداری اسلامی و اذهان عمومی از جنایات اسراییل هستند.

وی افزود: یکی از اهداف امریکا از حمایت از گروهک داعش و تبلیغ جنگ شیعه و سنی فقط سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی و در حاشیه امن قرار دان این رژیم غاصب است.

رییس عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: ما این گروهک های فریب خورده را دشمن اصلی نمی دانیم، بلکه دشمن اصلی کسانی هستند که از این گروهک ها در جهت ضربه زدن به جهان اسلام و غالب کردن رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

وی گفت: امروز همانند 70 سال گذشته مردم مظلوم فلسطین در زیر شدیدترین فشارهای سیاسی، اقتصادی و تجاوز رژیم صهیونیستی قرار دارند و برگزاری روز قدس حرکتی در حمایت از مردم فلسطین و نشان دادن قدرت جهان اسلام است.

حجت الاسلام آل هاشم تاکید کرد: بر همه مسلمانان واجب است با آگاهی، اتحاد و یکپارچگی به مقابله با این غده سرطانی بپاخیزند و شر این جنایتکاران را از منطقه برچینند.

وی گفت: رژیم صهیونیستی بار دیگر جنگ جدیدی علیه مردم غزه براه انداخته و رمضان خونینی برای فلسطینیان رقم زده و در عرض 18 روز هزاران نفر زخمی و صدها تن کشته شدند.

آل هاشم افزود: رژیم صهیونیستی در حمله به غزه در مقطع کنونی به دنبال اهداف خاصی از جمله نابودی زیرساخت ها، تقویت گروهک های تروریستی تکفیری و ایجاد اختلاف بین گروه های فلسطینی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: