مهندس حاجی آقا زاده مدیرعامل شرکت صنعتی معدنی مولیبدن - مس آذربایجان شد

آقای حاجی آقا زاده مدیر عامل شرکت مس آذربایجان نیز با اشاره به اینکه همبستگی یکی از بزرگترین سرمایه های ماست گفت از اینکه پس از سالها مجددا افتخار حضور در جمع خانواده مس را پیدا کردم بسیار خوشحالم .

وی با اشاره به اینکه تاسیس شرکت مس اذربایجان کار بسیار بزرگی است و این شرکت مانند نوزادی است که بدنیا آمده و نیازمند مراقبت و توجه است و باید زحمت کشید رنج برد تا این شرکت تبدیل به یک شرکتی شود که در بین غولهای بزرگ دنیا معتبر شود گفت: اولین بحث شرکت خصوصی بحث اقتصادی و علت وجودی شرکت است یعنی باید تولید ، هزینه ها ، مخارج ، قطعات خریداری شده ، فروش و حتی استفاده از پرسنل ، تکنولوژی وتوانایی افراد روی حساب و کتاب باشد. در بحث اقتصادی شرکتهای خصوصی این مسائل مطرح است که نیاز به آگاهی و همدلی و همراهی همه دارد. چیزی که در مجموعه باید اتفاق بیفتند آشنایی تک تک کارکنان با این مسائل است . اگر به این مسائل توجه کنیم با توجه به ذخایر خوب معدنی که داریم این شرکت اعتبار خود را بدست خواهد آورد.

مدیر عامل جدید شرکت مس آذربایجان با اشاره به اینکه از امروز نگاهی جدید  باید داشته باشیم افزود باید هم از نظر مادی و هم اعتباری جایگاهمان را بالا ببریم هر کس در هر سمت و جایگاهی با دید اقتصادی به شرکت نگاه کند و مسلم بدانید با تلاش و جد و جهدی که دارید خیلی سریع در یک زمان کوتاه اعتبار لازم را بدست خواهید آورد.

حاجی آقا زاده گفت: وظیفه اول ما راه اندازی فاز دو تغلیظ است و بعد تصمیم گیری در خصوص سایر پروژه ها و همه این مسائل میسر می شود وقتی دست به دست هم و با تحمل همدیگر و احساس مسئولیت و همدلی کار انجام دهیم.

پس از مراسم فوق اعضا هیات مدیره شرکت مس آذربایجان در کنار مدیر عامل این شرکت

وآقای مهندس مرادعلیزاده از بخشهای مختلف سونگون بازدید کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: