سقوط یک فروند هواپیما در شهرک آزادی تهران / 48 کشته و زخمی
تاريخ : 19 / 5 / 1393برچسب:, | 14:20 | نویسنده : سعید علیزاده

 

در حال حاضر ماموران انتظامی اجازه ورود خبرنگاران به محل حادثه را نمی‌دهند. آتش سوزی در محل حادثه مهار شده و نیروهای امدادی در حال جستجو برای یافتن کشته ها و مجروحان این حادثه هستند.

 

یکی از شاهدان حادثه به خبرنگار مهر گفت: هواپیما با سرعت بالایی با زمین برخورد کرد و به طور کامل شعله ور شد و تنها بال عقب هواپیما سالم مانده است. رئیس پلیس راهور تهران نیز به خبرنگار مهر گفت: مسیر عبور خودروهای امدادی در محل سانحه هوایی در غرب تهران باز بوده و امدادرسانی به سانحه دیدگان ادامه دارد.

 

به گفته سرهنگ تیمور حسینی، پس از وقوع سانحه هوایی در حوالی فرودگاه مهرآباد بلافاصله ماموران پلیس راهور در محل حادثه مستقر شده و مسیر عبور خودروهای امدادی و آتش نشانی باز شد.

 

 دکتر امین صابری نیا رئیس اورژانس کشور نیز به مهر گفت: پس از اعلام این سانحه کدهای زمینی و هوایی اورژانس تهران راهی محل سقوط هواپیما در شهرک آزادی شدند و در همان لحظات اولیه 5 مصدوم برای درمان به بیمارستان امام خمینی منتقل شدند.

*جدیدترین اخبار حاکی از کشته شدن 34 مسافر و 8 کودک در این حادثه است.

 

*احمد مجیدی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در گفتگو با مهر درباره هواپیمای سقوط کرده در حوالی شهرک آزادی تهران گفت: این هواپیما متعلق به شرکت هواپیمایی ساها و در اجازه شرکت هواپیمایی سپاهان بوده که ساعت 9 و 18 دقیقه امروز از فرودگاه مهرآباد بلند شد ولی پس از دقایقی بنا به دلایلی، سقوط کرد.

وی افزود: این هواپیما 40 مسافر عادی داشته که سه نفر زیر 3 سال و 3 نفر زیر 12 سال بوده اند.

 

*هادی رحمتی مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از تشکیل ستاد بحران برای بررسی و رسیدگی به سقوط  این هواپیما خبر داد و گفت: نیروهای خدماتی و امدادی در حال انجام عملیات در محل حادثه هستند و تا پایان امروز علت و تعداد دقیق مجروحان و  کشته شدگان اعلام می شود.

 

*قاضی شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران برای بررسی حادثه و صدور دستور  قضائی در محل سقوط هواپیما حاضر شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: