آثار زلزله از معابر ورزقان برچیده می‌شود

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا نقل ازگزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، کامران رحمتی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مردم شهر زلزله‌زده ورزقان تا پایان فصل کاری امسال دیگر آثار مخرب زلزله را در معابر عمومی و خیابان‌های این شهر احساس نمی‌کنند.

وی افزود :خیابان‌ها و معابر عمومی و زیر‌ساخت‌های شهری ورزقان بیشترین آسیب را در زلزله اخیر دیده است که برای حل این مشکل و برگرداندن چهره شهر به زمان قبل از زلزله هزینه زیادی می‌طلبد که این شهرداری مصمم شده تا آثار کلی زلزله را امسال از چهره شهر بزداید.

شهردار ورزقان در ادامه از 2.5 برابر شدن بودجه شهری امسال ورزقان خبر داد و گفت: افزایش بودجه سالانه شهرداری با هدف ارائه خدمات مطلوب و حداکثری به شهر و شهروندان از سوی این شهرداری در دستور کار قرار گرفته و با تکیه بر این بودجه تلاش خواهیم کرد خدمات مطلوب‌تری به شهروندان ارائه کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود از تخصیص 40 میلیارد ریال اعتبار از سوی صنایع مس ایران به این شهر خبر داد و افزود: این میزان کمک بلاعوض خواهد توانست تاثیر بسزایی در تسریع روند عمران و آبادانی شهر و تغییر چهره معابر ایفا کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: