خاروانا در جایکاه خود خواهد ایستاد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خاروانا سرزمینی در انتهای راهی دور و دراز و پر پیچ وخم ،سرزمینی غریب ومحروم در سینه کوههای بلند وسر به فلک کشیده ، سرزمین کهن در دل تاریخ، گر چه غبار محرومیت بر چهره دارد و غم سنگین فراموشی و بی اعتنایی را بر پشت خمیده خود می کشد اما بر فرزندان و مردمان خود افتخار می کند. سرزمینی است که از غم و اندوه روزگاران سینه ای دردناک دارد و سرزمینی که یادگارانی را از تاریخ به همراه دارد.

خاروانا سرزمینی که حکایت های تلخ و شیرین فراوان از مردمان سخت کوش و دلیر در دل دارد، و سرزمینی که نشانه های بی شمار از شکوه و عظمت مردمی خونگرم،مهربان و زجر کشیده دارد و اکنون سینه منطقه همچون گذشته از شکوه و شکایت لبریز است و گلوی لطیف گرفته از بغض ملایمات روزگاران،اماکن مذهبی و قدیمی،کوههای بلند و سرسبز،چشمه های روان،حکایتی از تنهایی غریبی دارد.

اما مردمان خاروانا،مردمانی غم زده،دل شکسته،زجر کشیده،مردمان مومن و صالح و راستین همچون سید مرحوم حاج سید حسین، حاج سید ابراهیم ، آیت الله العظمی مدنی (ره) و حاج آقا لیلابی (ره) و افتخار دیگر علامه بزرگ استاد جعفری(ره).

کودکان منطقه: کودکانی با اشک های سوزان و چهره های آفتاب سوخته که هرگز طعم شیرین علم و هنر را به چشم ندیده اند.

حال وقت آن است تا خاروانا و منطقه به خود آید تا چهره غریبی و فقر و درد از خود بزداید و سینه را از آه و اندوه تهی سازد و گلوی خود را از بغض و رنجها رها سازد. حال وقت آن است تا مردمان منطقه دست در دست یکدیگر نهاده و پاکدلی و یکدلی و یک رنگی همچو دامنه سبز کوهساران و با صفا و صمیمیت همانند آفتاب سرزمینشان با عزمی راسخ همچون کوههای استوار مقابل چشمانشان گام در راه محرومیت زدایی از سرزمین و دیار خود بنهند و گام های استوار و مقاوم بر دل منطقه نواخته شود.

پس بیایید که منطقه مهیا است: ما هم برویم:

ای خاروانا و منطقه ، شاد باش و بردبار باش و بنگر که چگونه فرزندان تو افتخار و سر افرازی را برای تو به ارمغان خواهند آورد.

سعید علیزاده



نظرات شما عزیزان:

پورآذر
ساعت23:38---5 شهريور 1393

خوب بود.استفاده کردیم خاروانا یادش بخیر



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: