کسب 30 رتبه برتر در مسابقات فرهنگی و هنری توسط دانش آموزان آذربایجان شرقی

وی همچنین ادامه داد: 11 نفر دیگر از استان به مقام دوم و 12دانش آموز نیز به مقام سوم این مسابقات دست یافتند.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان همچنین در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، نماز و عترت در آذربایجان غربی نیز اظهار داشت: 54 دانش آموز پسر و 42 دانش آموز دختر از آذربایجان شرقی در این مسابقات حضور داشتند.

وی افزود: در رشته اذان دانش آموز شهرستان مراغه مقام نخست را کسب کرد و در دیگر بخش ها 10 دانش آموز به مقام های دوم وسوم رسیدند.

علمی همچنین در ادامه اظهار داشت: در بین رشته های فرهنگی هنری دانش آموزان استان در رشته های بازی های رایانه با کسب سه رتبه اول و چهار رتبه دوم و دو رتبه سوم بیشترین مقام را کسب کردند.

اعزام دانش آموزان زیارت اولی به مشهد مقدس

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در ادامه از اعزام دانش آموزان زیارت اولی استان به مشهد مقدس خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت برنامه های متنوعی در استان اجرا می شود که اعزام 80 دانش آموز دختر از مناطق محروم و کم برخوردار استان به مشهد مقدس که تا کنون توفیق زیارت مرقد مطهر امام رضا(ع) را نداشتند از جمله این برنامه هاست.

وی افزود: این اردوی زیارتی و فرهنگی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و خراسان رضوی اجرا می شود و دانش آموزان اعزامی از مناطق محروم و کم برخوردار استان مثل چاراویماق، نظرکهریزی، خاروانا و عشایر هستند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی از بین نفرات نمونه و فعال که در پایگاه های تابستانی حضور داشتند و تا بحال به زیارت امام هشتم مشرف نشده اند و ازبین دانش آموزان دختر پایه دوم متوسطه از مناطق محروم و کم برخوردار استان انتخاب شده اند و عصر امروز از مقابل خانه معلم شماره 1 با بدرقه مسئولین راهی این سفر خواهند شد.

طاهری همچنین اظهار داشت: در اوایل تابستان نیز به همت بنیاد علوی 420 دانش آموز برای زیارت مرقد امام راحل و شاه عبدالعظیم اعزام شدند.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: