عشق و محبت اهل بیت (ع) هیچگاه از دل مسلمانان بیرون نمی‌رود

امام جمعه اهر در ادامه با بیان اینکه جهان به سوی اسلام در حال حرکت است، ادامه داد: این مسئله نیز از محبت مردم به اهل بیت (ع) نشأت گرفته است.

وی با اشاره به حضور کاروان رضوی در این شهرستان تصریح کرد: با حضور خادمان آستان قدس رضوی به شهرستان اهر، عطر و بوی حرم رضوی استشمام می‌شود.

حاجی‌زاده افزود: محبت، عشق و علاقه مردم این شهرستان به اهل بیت (ع) موجب شده است که بدون اطلاع‌رسانی قبلی، سیلی از جمعیت اهر در مسیر و پارک شهاب‌الدین اهری حضور یافته و به پرچم متبرک حرم رضوی و خادمان آستان عرض ارادت کنند.

وی با بیان اینکه دهه کرامت، دهه غرور‌انگیزی است، تصریح کرد: برخی از عناصر ضداسلام همچون گروه تروریستی داعش در حال تخریب چهره اسلام هستند ولی باید بدانند عشق و محبت اهل بیت (ع) هیچ‌گاه از دل مسلمانان و به ویژه شیعیان خارج نمی‌شود و به زودی از بین خواهند رفت.

کاروان رضوی در سومین روز حضور خود در آذربایجان شرقی در قالب دو گروه سه نفره به شهرستان‌های اهر و ورزقان سفر کردند و با بیماران، زندانیان و همچنین خانواده معظم شهدا دیدار کردند.

این کاروان رضوی ضمن حضور در هیئت شهدای کربلای تبریز و هیئت مذهبی حضرت علی اکبر (ع) به روستای محروم زرنق در شهرستان تبریز سفر کردند.

دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، دیدار با ایتام، بازدید از زندان تبریز و جشن بزرگ زیر سایه خورشید در کلانشهر تبریز از برنامه‌های امروز کاروان رضوی است.
منبع:فارس


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: