جناب عالی نماینده ورزقان-خاروانا هستید یا تبریز ؟
تاريخ : 16 / 6 / 1393برچسب:, | 23:41 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

نماینده ورزقان با برگزاری همنشینی نخبگان درتبریز عملا به کم اهمیت بودن ورزقان در تفکرش قوت بخشید.

ورزقان نیوز ارس: مثالی کوچک میزنم نه برای بزرگنمایی دستاوردها و عملکرد خود بلکه عیان ساختن اینکه  وطن پرست کیست : قابل توجه کسانیکه بنده را با درج رزمه جناب بهرامی وطن فروش خطاب کردند.

بنده بعد از شروع به فعالیت تشکیلات دانشجویی حزب کار استان قبل از خود تبریز کلید حوزه ورزقان را زدم و از نظر استراتژی برایم اهمیت فراوانی دارد که ورزقان پایتخت سیاسی این تشکیلات در استان باشد و این همه نشان از حس زادگاه دوستی و تعصب به آن است .

حال اینکه تمام تلاش بنده برای برگزاری همایشی از طرف حوزه شهرستان و مناظره بین دو نماینده طیف اصلاحات و اصولگرا است تا فرهنگ سیاسی منطقه به بهترین جایگاه صعود کند.

حال چطور نماینده شهرستان ورزقان با تمدن غنی به خود اجازه میدهد نشست با نخبگان را در تبریز برگزار کند در حالیکه اکثر نخبگان علمی و سیاسی و اداری استان متشکل از فرزندان این مرز و بوم است ، چطور ایشان مدعی نمایندگی مردم شهرستان ورزقان را دارند در حالیکه برگزاری نشستی در این شهرستان را نوعی سرافکندی برای خود می دانند .

آیا نمیشد ؟ آیا غرور اجازه نمیداد با همکاری تشکیلات دانشجویی و دانشگاه آزاد و صنعتی سهند ورزقان نشستی پر شکوه تر از نشست تبریز در خود ورزقان برگزار کرد ؟ این همه و همه نشان از کم اهمیت بودن منطقه ، نخبه گان و جوانان منطقه در تفکر آقای دهقانی است ، آیا ایشان از عملکرد خود مطمئن نیستند و هراس آن دارند در چنین نشستی در شهرستان با سوالات جوانان و نخبگان به چالش کشیده شوند ؟

از طرفی هم جای سوال دارد این نخبگان مشاوران و یاران ایشان که پنجم ابتدایی یا بی سواد هستند را نیز شامل می شود ؟ واقعا جای تاسف دارد که دور و ور ایشان عده ای متحجر و کم سواد یا کلا بی سواد گرفته اند ... از قدیم گفته اند شخصیتی را از همنشینان و دوستان او بشناسید.

از وقتی ایشان کرسی مجلس را تصاحب کردند تاکنون نشست و هم اندیشی و همفکری در شهرستان برگزار نکرده اند ! ایشان نه تنها چنین همایش هایی را برازنده شهرستان نمیدانند حتی مشاوری از طیف جوانان برای خود انتخاب نکردند تا حسن نیت خود را برای ارزش نهادن به جوانان نشان دهد. متاسفانه ایشان نشان دادند برای تصویه حساب شخصی و سیاسی خود و عزل و نصب نام نمایندگی مردم را با خود به یدک می کشند.

تاکنون ما برای باز شدن در تعامل و پیشرفت منطقه صبر پیشه کرده و در برابر خودکامگی ها و تک روی و افراطی گری ایشان سکوت کرده بودیم تا شاید خداوند نظری گرداند و ایشان را تلنگری زند و عدالت را رعایت کنند اما امروز شاهد آن هستیم بدتر از گذشته به افراطی گری قوس پیدا کرده و نه تنها تلنگر باعث تغییر روش ایشان نمی شود بلکه بمب اتمی تلنگر و حق بخش به ایشان بتازند از خواب و اغمای غفلت و خدکامگی بیدار نخواهند شد/ اینجاست که وظیفه و دین ما به وطن و مردم و حق آنها حکم می کند سکوت خود شکسته و همه تلاش خود را برای دفاع از حقوق مردم بکار ببریم.

انتقاد و نقد بیان حق اولیه هر شهروند نسبت به مسئولان است پس با بی اعتنایی و سکوت منطقه را در باتلاق خودخواستگی و خودکامگی عده ای فرو نبریم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: