آیت الله موحدی کرمانی:هیات مذاکره کننده رسولان انقلاب اسلامی هستند/افول نظام پوشالی غرب

وی خطاب به هیات مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: در مذاکراتی که پیش رو دارید،شما رسولان انقلاب اسلامی هستید،باید زیبایی ها انقلاب و روحیه قوی مردم ایران را در جنب مذاکرات هسته ای مطرح کنید.

آیت الله موحدی کرمانی خطاب به تیم مذاکره کننده ایرانی ادامه داد: تا زمانی که شما خطوط قرمز و عزت اسلام و مسلمین را مراعات کنید،قطعا تایید رهبر و همه مردم را خواهید داشت.

وی دربخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: خبر خوشحال کننده این است که تمام سرکرده های تروریست احرار شام در سوریه به هلاکت رسیده اند و بحمدالله هزار تروریست خود را تسلیم ارتش سوریه کرده اند.

خطیب موقت نمازجمعه تهران به سخنان مهم مقام معظم رهبری با نمایندگان مردم در خبرگان رهبری اشاره کردو گفت: محتوای سخنان ایشان این بود که نظام سلطه رو به غروب و افول است و از سوی دیگر نظام اسلامی رو به طلوع است و چهره خود رانشان می دهد و انسان ها را مجذوب می کند.

آیت الله موحدی کرمانی به آیاتی از قرآن درباره نابودی قدرت های زورگو اشاره کرد و گفت: قرآن می گوید خودشان باعث افول خودشان می شوند،پایه های نظام غرب بر دروغ است و دروغ دوام ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: آنها شعارهای زیبایی با عناوین آزادی، دموکراسی،حقوق بشر و دفاع از انسان به دروغ مطرح کردند،اما آنچه انجام دادند برخلاف این شعارها بود و این باعث رسوایی آنها شد.ما شاهدهای بسیاری در تاریخ دراین خصوص داریم که آنها دوام نخواهند آورد.

وی همچین به فساد اخلاقی در غرب اشاره کرد و افزود: زن در غرب متاع و وسیله جذب شده است.در حالیکه خداوند زن را خلق کرده که عزت و شرافت داشته باشد.

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه منکر در نظام غرب عادی و بلکه ارزشمند شده است، گفت: عادی شدن همجنسگرایی در غرب و هزاران مورد دیگر از جمله نشانه های سقوط غرب است.

به گفته خطیب جمعه تهران،تا وقتی روحیه پذیرش ظلم برقرار است، ظالم می ماند اما به محض ایجاد روحیه مقاومت و ایستادگی در میان مردم شکل بگیرد،آنها نابود می شوند و این طبیعت ظلم است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ،استفاده از بمب اتم و کشتار 200 هزار نفر را در ژاپن،حمایت از کودتا بر ضد دولت های مستقل در جهان، راه اندازی زندان های ابوغریب و گوانتانامو ،استفاده از زور و تحریم در مقابل ملت ها و دولت های سلطه، لشکرکشی نظامی به ویژه حمله به عراق و افغانستان و حمایت و جریان سازی القاعده و داعش را از جمله اقدامات ظالمانه آمریکا دانست.

وی ادامه داد:در حالیکه آمریکا دست به این اقدامات ظالمانه زده است و به خاطر آنها رو به افول است،از ایران عدالت و تقوا طلوع می کند و جهان شاهد حمایت از آزادی به معنای واقعی کلمه از سوی ایران هستند. به همین دلیل نظام اسلامی برای همه کشورهای اسلامی جاذبه دارد.

به گفته آیت الله موحدی کرمانی،دفاع 8 ساله ایران،جنگ 50 روزه در غزه،33 روزه لبنان و موارد دیگر نشانه ای از سقوط نظام پوشالی غرب و آمریکا و پدید آمدن نظام اسلامی است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت های مختلف درگذشت آیت الله طالقانی ،شهادت آیت الله مدنی ،سالگرد شهادت شیخ محمد خیابانی ،رحلت آیت الله حایری موسسه حوزه علمیه را داریم و کشتار فجیع فلسطینیان در اردوگاه صبرا و شتیلا اشاره کرد و برای تمام درگذشتگان طلب آمرزش و مغفرت کرد.

آیت الله موحدی کرمانی اظهار داشت:روز 17 شهریور از دیگر مناسبت هایی بود که در روزهای گذشته پشت سر گذاشتیم،آنها که خاطرشان است جنایات رژیم پهلوی در این روز را به خاطر دارند. آمار شهدا به طور دقیق مشخص نیست،2 هزار و 4 هزار نفر گفته شده اما قدر مسلم از هزار نفر کمتر نیست آن هم در یک روز و یک ساعت که جنازه ها در پیاده روها انبار شد و و رژیم سفاک پهلوی آنها را شبانه دفن کرد.

خطیب نمازجمعه تهران گفت: در این انقلاب روزهای بسیاری چون 17 شهریور است که ننگ آمریکا و اسراییل را داریم ،در حالیکه روز افتخار ما هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: