دانشگاه آزاد ورزقان در مقطع کارشناسی ارشد رشته معدن دانشجو می پذیرد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تبریز - ایرنا - رییس دانشگاه آزاد ورزقان گفت: برای اولین بار در آذربایجان شرقی از اول سال تحصیلی امسال این دانشگاه دانشجوی ارشد مهندسی معدنی استخراج پذیرش می کند.

امیر محمودی روز یکشنبه در جلسه هماهنگی شروع سال تحصیلی جدید در ورزقان افزود: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورزقان یکهزار و 500 دانشجو در بیش از 31 رشته تحصیلی کارشناسی ارشد، کارشناسی و کاردانی مشغول به تحصیل هستند.

وی اظهار کرد: به جهت وجود معادن غنی مختلف از جمله مس و طلا در این شهرستان در تلاش هستیم هشت رشته کارشناسی ارشد که بیشتر آن در حوزه معدن و استخراج است در این واحد دایر شود .

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تاکید به وجود پتانسیل های غنی معدنی و گردشگری دراین شهرستان، گفت: مراکز علمی و دانشگاهی می تواند در توسعه این شهرستان نقش مهمی داشته باشد و باید این امر مورد توجه دانشگاهیان و دانشجویان قرار گیرد.

اللهوردی دهقانی افزود: در تلاش هستیم جهت توسعه پایدار اقتصادی و جذب سرمایه گذار و سهولت درایجاد صنایع جانبی صنعت و معدن شهرستان ورزقان را به منطقه آزاد ارس وصل کنیم که این امر در رشد و توسعه همه جانبه منطقه سهم مهم و قابل توجهی خواهد داشت .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: