روحانی خلیلی
تاريخ : 1 / 7 / 1393برچسب:, | 16:57 | نویسنده : سعید علیزاده

متن مصاحبه با حاج آقا خلیلی

سلام و درود جناب خلیلی : بنده سوالاتی دارم که میخواهم بصورت کلی مطرح کنم و وقت را در اختیار شما قرار دهم ، جناب عالی از سطح تحصیلات و رویکردتان در مورد اینکه قبلا در ستاد نمایندگان قبلی کار کردید را بفرماییدو در آخر تریبون آزاد است که هر حرفی دارید با مردم و دوستداران خودتان بزنید.

بسم الله الرحمان الرحیم

با تبریک هفته دفاع مقدس و درود بیکران بر روح شهیدان جنگ تحمیلی و امام راحل و با آرزوی سلامتی بر وجود بزرگوار رهبر عظیم شان حضرت آیت الله علی خامنه ای 

اول سخنانم عرض کنم ، امروز مفتخرم که رسانه ای در منطقه وجود دارد تا سوالات مردم زحمت کش و مظلوم منطقه و ولایتم را طرح کرده و به گوش مسئولان میرساند و در تلاش برای ایجاد فضایی دوستانه تلاش میکند.

بنده مدرک کارشناسی ارشد دارم .

اینکه بنده با نمایندگان قبلی همکاری کرده و در ستاد آنها فعالیت داشتم هیچ ربطی به مواضع شخصی بنده نداشته و ندارد ، بنده طبق فتوای مقام معظم رهبری هر کسی که مردم به او رای بدهند و شورای نگهبان تایید صلاحیت کند و رغبت مردم را بر شخصیتی ببینم طبق وظیفه دینی و شرعی خود موظفم از اعتماد مردم حمایت کنم و اینکه با همه این دوستان روابطی نزدیک داشته و دارم این نشان از تعاملگرایی بنده است .

بنده معتقدم با تدبیر و امید به تعامل و پیش رو قرار دادن گفتگو حتی با سرسخت ترین مخالفان خود می توانیم یخ ها را آب کنیم و برای خدمت به مردم و منطقه نباید با مسئولان ساز مخالفت بنوازیم مگر اینکه مسئولی به اعتماد مردم خیانت کند و از جایگاه خود سوء استفاده کند.

بنده یک کشاورز زاده و از خانواده فقیری برخاسته ام و هر لحظه به این مقوله افتخار میکنم و برای همین درد مردم را درک میکنم و دستهای پینه بسته آنها را حلقه دار حق الناس در آخرت میدانم و نباید به اعتماد صاحب آن دستان خیانت کرد که با عذاب شدید خداوند مواجه خواهیم بود ، همانطور که در طول تاریخ هرکسی خیانتی به مردم و وطن کرده تاوان سختی داده است.

این مهم نیست من چه میخواهم مهم این است مردم چه میخواهند و برای چه اهدافی به ما اعتماد می کنند ، منطقه در فقر عجیبی غوطه ور شده ، تاکنون هیچ سرمایه گذاری برای این منطقه پا نگذاشته و به نظرم این برمیگردد به ضعف خود مسئولان بلندپایه منطقه ، جوانان ما با وجود منابع عظیم زیر زمینی بیکار در خیابان ها قدم میزنند ، هیچ کارخانه ای نداریم ، کشاورزی ما هنوز مثل سالیان قبل به کار خود ادامه میدهد و خبری از مکانیزه شدن نیست ، با وجود مکان هایی برای گردشگری هیچ کمپ و فضای تفریحی و توریستی ایجاد نکردیم ، بزرگترین نعمت ها و فرصت ها را برای پیشرفت و استفاده داریم اما در طول تاریخ فکر و ذکرمان شده چالش های سیاسی و حفظ منافع شخصی 

امروز واقعا احساس مسئولیت میکنم نسبت به جوانان ، نسبت به شهیدانی که خون دادند تا ما در آرامش زندگی کنیم ، جهاد جهاد است ، آنروز جهاد ما اسلحه به دست گرفتن و جنگ با دشمن خاک بود امروز جهاد ما جهاد پیشرفت و توسعه باید باشد.

امروز دولتی سرکار است که تعاملگرا است و پشتوانه ای چون مقام معظم رهبری دارد ، چرا بجای استفاده بهتر از این فضا به نفع منطقه و مردم به فکر حساب های شخصی و سیاسی خود هستیم ؟ چرا باید نخبه های سیاسی و اقتصادی و علمی ما در انزوا قرار گیرند و ما دست به دامان غیربومی بشویم ، بهترین نخبه های سیاسی ، علمی و اقتصادی در کلانشهرها داریم اما بخاطر مواضع سیاسی خودمان آنها را ترد کردیم ، آیا بفکر آخرت خود نیستیم ؟

بنده نظرم اینه ما باید به جوانان اعتماد کنیم ، نیروی جوان فعال و پویا است بجای استفاده از این نقاط قوت نرویم سراغ کسانیکه دیگر وقت بازنشستگی آنهاست ، چرا ما اصرار می ورزیم که یک سمت را تا طول عمر خود یدک بکشیم ؟ بنده آمده ام این روحیه را تغییر بدهم .

دوستان به بنده خرده می گیرند که جوان هستی و کم تجربه ! دیگر دوران تجربه گذشته امروز دوران تدبیر است ماها تا بیاییم تجربه کسب کنیم عمرمان تمام شده و وقتمان صرف تجربه کردن میشود ، آزموده را آزمودن خطاست ، مهم این است از تجربه دیگران استفاده کنیم ، بنده جوان هستم شکی نیست اما به بنده اعتماد کردند و پاسخ اعتماد خود را گرفتند ، پس به جوانان منطقه هم باید اعتماد کنیم ، مگر همین آقایان باتجربه خودشان زمانی جوان نبودند ؟ چطور به آنها اعتماد شد و صاحب تجربه شدند .

بنده حرف و سخنم این است کشوری پویا و پیشرفته است که از تجربه با تجربه ها و از نیروی کار جوان استفاده کند، الان کشورهای پیشرفته مدیون استفاده از نیروی جوان و نخبه هستند ف وقتی ما خود نخبه مکانیک یا شیمی یا هر رشته ای داریم چرا مدیران ما از شهرهای دور انتخاب شوند.

جناب مقیمی بنده تاکنون هر سوالی داشتید آماده بودم که پاسخگو باشم و همینجا هم اعلام میکنم هرکس هر سوالی در مورد شخص خودم ، فعالیت هایم و غیره داشتند آماده ام با آغوش باز پاسخگو باشم ، چون بنده چیزی برای پنهان کاری ندارم و شفاف سازی را یکی از پروسه های اعتمادی بین مردم و مسئولان هستم ، چرا ما باید به بعضی سوال ها با نگاه تخریب بنگریم ، بنده حاضر هستم با همه تعامل کنم و اگر نیت شان خدمت به منطقه باشد همکاری کنم و پا به پای آنها تلاش کنم.

در آخر میخواهم بگویم جوانان و نخبگان منطقه این همت من و شما است که می تواند چاره ساز باشد ، نباید در دور بنشینیم و منتظر باشیم برای ما کاری بکنند ، بیایید به صحنه و دست در دست هم میهن کنیم آباد ، ورزقان و خاروانا به شما بزرگان نیاز دارد ، نباید اجازه بدهیم منافع گروهی بر منافع عمومی خالب گردد و این کار امروز من و شماست.

و تشکری بکنم از تمامی مسئولان زحمت کش منطقه و دعا کنم که خداوند همه ماها را عاقبت بخیر و به راه راست هدایت کند.

ورزقان نیوز ارس: حاج آقا خلیلی فکر کنم جناب عالی بهتر از بنده با سوالات و روحیه مردمی آشنا بودید و از حرف و درد دل مردم گفتید ، امیدوارم در برنامه های بعدی در خدمت حضرت عالی باشیم .

 


نظرات شما عزیزان:

پورآقاطلبه ينگجه
ساعت13:25---2 مهر 1393
خيلي .... دانشجو جان كي خودشو ناراحت نكنه حجت الاسلام صمدخليلي يكي از افتخارات خاروانا ميباشدوخودش هم ميگويد من فرزندخاروانا هستم چرانخبگان وجوانان تحصيل كرده مان راتخريب ميكني امروز خليلي است فردانوبت من وتو است اگر منظورتان ناراحتي جناب سرهنگ عليزاده است اونوقت مصاحبه حاج آقارانميزدسرورعزيزم آب را گل آلودنكنيم بيايين بگذاريم اين دونفرازديزمار به توافق برسن ديزمار را از اين هم محرومترنكنيم فعاليت حاج آقاخليلي درستاداينها نشان از قدرت انتخاباتي بالاي ايشان را ميرساندممنون از آقاي عليزاده وخواهشا نظرم را تاييدكنيد

دانشجو
ساعت10:48---2 مهر 1393
خودتو ناراحت نكن كه چه كسي با چه كسي مصاحبه كرده است!!! همه مردم ورزقان اكبر نيوز را ميشناسند و همه مردم خاروانا صمد خليلي را ميشناسند و ميدانند كه هر دو مانند بادهاي محلي جهت وزش مشخصي ندارند و ساعت به ساعت تغيير جهت ميدهند يه روز الياسي و يه روز اكبرزاده و عليزاده و دهقان و صدها نفر در تبريز مانند سعيدي و فرهنگي و جهانگيري و....و.... و ... و ... .و.... كه به قول مهران مديري هزار چهره اند!!!

دانشجو
ساعت10:47---2 مهر 1393
خودتو ناراحت نكن كه چه كسي با چه كسي مصاحبه كرده است!!! همه مردم ورزقان اكبر نيوز را ميشناسند و همه مردم خاروانا صمد خليلي را ميشناسند و ميدانند كه هر دو مانند بادهاي محلي جهت وزش مشخصي ندارند و ساعت به ساعت تغيير جهت ميدهند يه روز الياسي و يه روز اكبرزاده و عليزاده و دهقان و صدها نفر در تبريز مانند سعيدي و فرهنگي و جهانگيري و....و.... و ... و ... .و.... كه به قول مهران مديري هزار چهره اند!!!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: