120میلیارد ریال برای آسفالت جاده ورزقان – خاروانا تخصیص یافت

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

تبریز - ایرنا - فرماندار شهرستان ورزقان گفت: در پی بازدید اخیر وزیر راه و شهرسازی از جاده ورزقان - خاروانا 120میلیارد ریال برای ترمیم و آسفالت این جاده تخصیص یافت.

 

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از گزارش ایرنا -علی وفادار روز شنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان افزود: در مسیر این جاده 60 کیلومتری 70 روستا قرار گرفته که بزودی با آسفالت ریزی آن ساکنان منطقه از راه ارتباطی مناسب برخوردار خواهند شد.

وی با اعلام اینکه 80 درصد جاده های روستایی شهرستان از آسفالت برخوردار هستند، گفت: حدود 20درصد روستاهای جنگل نشین، صعب العبور و کوهستانی از جاده دسترسی مطلوب برخوردارنیستند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه یکی از ابزارهای توسعه را داشتن جاده ارتباطی مطلوب اعلام کرد و گفت: مسوولان شهرستان باید در اجرا و احداث بزرگراه تبریز – ورزقان نهایت همکاری و تعامل را داشته باشند.

الله وردی دهقانی افزود: هرگونه حاشیه پردازی در احداث این بزرگراه باعث کندی روند اجرایی آن خواهد شد.

عملیات اجرایی بزرگراه خواجه - ورزقان به طول 40 کیلومتر با سه هزار میلیارد ریال اعتبار با سرمایه گزاری شرکت ملی صنایع مس ایران از سال جاری شروع شده است.



نظرات شما عزیزان:

میلاد
ساعت14:41---16 آبان 1393

با عرض سلام

اقای علیزاده در این متن گفته شده نماینده مردم ورزقان پس مردم خاروانا چه میشود این یعنی شهر خاروانا را کوچک شمردن در حالی که این ظلم هست در حق مردم خاروانا،از شما میخواهم این متن را تصحیح کنید یا اگر دلیل دارید برای نوشتنش توضیح دهید
پاسخ:دوست عزیز سلام. این متن عین گزارش ایرنا می باشد وهرگونه تصرف در متن جرم است. بایستی خدمتتان عرض کنم نیگران نباشید بعضی حروف است نوشته می شود ولی خوانده نمی شود. وبعضی حروف نه نوشته می شود و نه خوانده می شود وبعضی حروف است فقط در ایام انتخابات هم نوشته می شود وهم خوانده می شود مثل خاروانا.از طرفی اگر می خواهید هم نوشته شوید وهم خوانده شوید وهم دیده شوید اتحاد اتحاد اتحاد ........



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: