رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان خبر داد:

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

مهدی زارعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان، در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، با مثبت ارزیابی کردن نمایشگاه کتب امسال ابراز داشت: حضور ناشران در نمایشگاه کتاب امسال تبریز در مقایسه با سال گذشته افزایش پیدا کرده است و ناشران جدیدی حضور پیدا کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت نشر در ورزقان خاطرنشان کرد: ورزقان از نظر وضعیت نشر در سال های اخیر، وضعیت خوبی پیدا کرده و در 2 سال گذشته بیش از 15 عنوان کتاب از ناشران استانی در ورزقان منتشر شده است.

 زارعی همچنین عنوان کرد: ورزقان شهرستان جدیدالتاسیس با جمعیت کمی است، اما اخیرا برنامه های فرهنگی خوبی از جمله نمایشگاه کتاب در سطح این شهرستان برگزار می شود.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان افزود: ورزقان از لحاظ فعالیت های ادبی و فرهنگی در مقایسه با سایر شهرستان ها در سطح بالایی است.

 وی با اشاره به تعداد کتابخانه های ورزقان تصریح کرد: اداره کتابخانه های عمومی در ورزقان فعال است، یک کتابخانه مرکزی در شهر و یک کتابخانه در خاروانا و سه کتابخانه روستایی نیز در سه روستای ورزقان برقرار است.

 زارعی افزود: سه کتابخانه جدید نیز در ورزقان به زودی راه اندازی می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: