چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی!

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اندر احوالات بهسازی جاده خاروانا - ورزقان

اختصاصی خاروانا نیوز: خبر تخصیص اعتبار جهت بهسازی و آسفالت جاده خاروانا - ورزقان مدتها پیش از سوی مسئولین ذیربط اعلام گردید و مراحل اداری واگذاری عملیات به پیمانکارن واجد الشرایط نیز انجام پذیرفت. منتها در عمل هیچ اتفاقی نیفتاد و جواب پیگیری های شورای شهر این جمله بود "انشاءالله شنبه هفته آینده شروع می شود"! تاخیر شروع عملیات جاده بسیار طولانی شده و در اواخر شهریور ماه شورای شهر از مسئولین شهرستان درخواست نمود که با توجه به اتمام فصل کاری در منطقه در روزهای آتی و شروع فصل بارش و سرما، صلاح منطقه و اهالی در آن است که تخریب جاده شروع نشود و تنها عملیات آسفالت ریزی از سه راه نچق به سمت ورزقان شروع شود چراکه با شروع بارش ها در صورت تخریب قطعه خاروانا - لیلاب تردد خودروها در این بخش دچار مشکلات اساسی شده و اهالی و مسافرین با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم خواهند کرد. منتها مسئولین محترم درخواست شورا را مصلحت ندانسته و بر شروع پروژه اصرار ورزیدند. نتیجه این امر و شروع عملیات تخریب و بازسازی چیزی نبود جزء گرفتار شدن خودروهای این مسیر در گل و لای صابونی ایجاد شده در آن!

مسئولین محترم، اگر در این دو روز گذشته که چندین خودرو در این قسمت گرفتار شدند و حتی در شب اول لودر شهرداری که به کمک گرفتار شدگان رفته بود، اتفاقی رخ می داد و خودرویی در اثر لغزش به دره سقوط می کرد پاسخ آنها و خانواده انها را چه کسی می داد؟! آیا بهتر نبود در شروع این پروژه تعجیل می کردید و یا به حرف اعضای شورا گوش کرده و آن را به فصل بهار موکول می کردید؟ آیا می دانید با این عمل خود چه مشکلاتی را برای اهالی و مسافرین به وجود آورده اید؟!

عدم توجه به فصل کاری در منطقه قره داغ و به خصوص شهرستان ورزقان همیشه بوده و همیشه مشکلات عدیده ای را برای مسئولین و اهالی ایجاد کرده است ولی متاسفانه هیچ کس و هیچ مسئولی از این موضوع درس عبرت نمی گیرد. امیدواریم حداقل پروژه های عمرانی مربوط به راه های ارتباطی در ایام گرم سال انجام پذیرد و از ایجاد مشکلات اضافی در منطقه محروم خاروانا که با مشکلات متعدد دیگر دست و پنجه نرم می کند، ممانعت به عمل آید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: