تکذیبیه حجت السلام خلیلی
تاريخ : 16 / 7 / 1393برچسب:, | 15:21 | نویسنده : سعید علیزاده

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

بسمه تعالی

درود خداوند بر روح و روان پاک شهدای اسلام و انقلاب و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران (امام راحل )

مردم شریف و شهیدپرور ورزقان ، خبری از انتشار مطلبی در وبسایت ورزقان نیوز ارس  مبنی بر توافق اینجانب با آقای دهقانی نماینده محترم ورزقان  و خاروانا بدستم رسید که لازم دیدم توضیحاتی در این باره ، خدمت عموم مردم  منطقه و رسانه های پر مخاطب چون ورزقان نیوز ارس ارائه دهم.

اخیرا از سوی رقبای سیاسی برای تضعیف موقعیت بنده  در منطقه شایعه پراکنی هایی مبنی بر توافق اینجانب با نماینده شهرستان صورت گرفته که کاملا واضح و شفاف است هدف از این شایعات چیست و چه نفسی را بهمراه دارد و تا جایی بازار این شایعات داغ شده که ورزقان نیوز ارس بعنوان بکی از رسانه های مجازی منطقه خواستار شفافیت این شایعه شده است.

و امروز رسانه ای شدن این خبر و ادعای طرف مقابل بر وجود این توافق ، فرصتی را فراهم آورد تا از همین رسانه که تریبون مردم منطقه است مواردی را یادآور مردم فهیم و رسانه های منطقه شوم.

بنده وجود هرگونه توافقات سیاسی و پشت پرده برای عقب نشینی از مواضع خود بین اینجانب و آقای دهقانی نماینده مردم شریف ورزقان و خاروانا را رد  و تکذیب می نمایم و به صراحت اعلام می کنم نه تنها هیچگونه توافقی در کار نبوده بلکه بعد از این هم چنین توافقی غیر ممکن است و به هیچ عنوان نخواهد بود.

اگر مبنا ، همکاری برای پیشرفت منطقه باشد ما همه خدوم این مردم هستیم و در حد توان و اختیارات خود تلاش می کنیم اما اینکه دوستانی فکر کنند با چنین شایعاتی می توانند بنده را از فعالیت های سیاسی در منطقه منصرف کنند کاملا فکری اشتباه و خام است ، چون بنده با توافق پا به میدان نگذاشته ام که با توافقی یا پیشنهادی منصرف شده و عقب بنشینم و کاملا روشن است که این شایعات از سوی اتاق فکر رقیب خاص  هدایت می شود .

در آخر  تشکر می کنم از مردم فهیم و زحمت کش منطقه  و همچنین مدیریت محترم ورزقان نیوز ارس  جناب آقای مقیمی از فرصتی که برای روشنگری بیشتر در اختیار بنده گذاشتند.

 

والسلام - خلیلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: