عبدالهي: روستاها محور تحرك اقتصادي هستند و دولت محترم تدبير و اميد جهت محروميت زدايي توجه بيشتري به

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

پيرو اطلاع رساني قبلي، همايش روز ملي روستا از ساعت 15:30 روز چهارشنبه مورخ 93/07/16 در مسجد جامع روستاي گل آخور با حضور جناب آقاي مهندس وفادار فرماندار محترم شهرستان، بخشدار محترم خاروانا، تعدادي از مسئولين شهرستان و بخش و دهياران تابعه برگزار گرديد.

در اين همايش عبدالهي بخشدار خاروانا ضمن عرض خير مقدم به فرماندار محترم جناب آقاي مهندس وفادار و جناب آقاي بلال زاده معاون محترم فرماندار شهرستان، از حضور پر خير و بركت ايشان تقدير كرد. ايشان در ادامه ضمن معرفي منطقه، صداقت، وفاي به عهد و ايمان سرشار به خداوند را از خصوصيات بارز اهالي عنوان كردند. سپس به ظرفيت هاي گردشگري و توريستي منطقه اشاره و لزوم معرفي و سرمايه گذاري در اين خصوص را يادآور شدند.

 بخشدار گفت توسعه پايدار مورد نظر دولت محترم تدبير و اميد بوده و الحمدلله اميد و نشاط را در جامعه ايجاد كرده است.

 همايش با گزارش مشكلات توسط اعضاي شوراي اسلامي روستا و نيز ارائه شعري در وصف روستا توسط شاعر سرشناس منطقه آقاي رحمان رضازاده ادامه يافت.

 سپس آقاي وفادار فرماندار محترم شهرستان به بيان خدمات ارائه شده به روستاها بعد از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي و نيز نقش روستائيان در پيروزي انقلاب و جنگ تحميلي و نيز اجراي سياست هاي دولت و همراهي و هماهنگي روستائيان مطالب مبسوطي بيان نموده و براي حل مشكلات روستائيان و اجراي طرح هاي روستايي تاكيد و بر رفع آنها توسط ادارات مربوطه قول مساعد دادند.

 در پايان همايش از دهياران بخش با اهداي لوح تقدير تجليل به عمل آمدئ.

منبع:روابط عمومی بخشداری خاروانا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: