کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های امام راحل تجدید میثاق می کنند

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

هم زمان با 24 مهرماه، سالروز فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، روحانیون، مسئولان و کارکنان این سازمان با حضور در مرقد مطهر امام راحل با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی تجدید میثاق می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی، معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش در این زمینه گفت: همه ساله با فرا رسیدن بیست و چهارم مهرماه سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، برنامه های مختلفی در یکان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای گرامیداشت فرمان تاریخی معمار بزرگ انقلاب اسلامی مبنی بر تأسیس عقیدتی سیاسی در ارتش انجام می شود. امسال نیز روحانیون، مسئولان و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی با آرمان های امام خمینی رضوان الله تعالی علیه و شهدا تجدید میثاق خواهند کرد. 

وی همچنین با اشاره به نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و دوران سازندگی در کشور، این نقش را بسیار پررنگ و مهم دانسته و توجه امام راحل و مقام معظم رهبری به ارتش را مدال افتخاری برای ارتشیان دانسته و تدبیر بلند و الهی امام خمینی (ره) در حفظ ارتش به عنوان بازوی قدرتمند نظام و دستور تأسیس عقیدتی سیاسی در ارتش را از برکت های نظام مقدس جمهوری اسلامی برشمرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: