آرامشی در کشور پیدا شده که قابل حس است آیت الله شبیری زنجانی: موفقیت آقای روحانی موفقیت کشور است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

مخالفت آیت الله العظمی شبیری زنجانی از مراجع معظم تقلید با رایتل + پوستر

حضرت آیت الله العظمی شبیری زنجانی موفقت دکتر حسن روحانی، رییس جمهور ایران را، موفقیت کشور دانسته و از آرامش ایجاد شده در کشور ابراز رضایت کرد.

 به گزارش بهاران نیوز به نقل از شفقنا، شب گذشته دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتررییس جمهور و حجت الاسلام صالحی منش استاندار قم با حضور در دفتر این مرجع تقلید شیعیان با وی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار حضرت آیت الله شبیری زنجانی آرامش ایجاد شده در کشور را ” قابل حس کردن” دانست وگفت: آرامشی  در کشور پیدا شده که قابل حس است. در تماسهایی که  با افراد مختلف داشتیم مطلبی بر خلاف این ندیدم و نوعا یک آرامشی وجود دارد. دیگر التهابات پرنوسان را نداریم.

 وی در قسمتی از سخنان خود به تلاشهای دولت برای رفع موانع موجود در روابط خارجه اشاره  و خاطرنشان کرد: ان شاء الله که درروابط خارجه تکامل ایجاد شود و کسریهای موجود رفع شود.

 این مرجع تقلید شیعیان افزود: به هر حال کشور مشکلاتی دارد و دولت در فکر حل این مشکلات است. دعا کردن برای مسؤولانی که برای رفع این مشکلات تلاش می کنند، وظیفه همه ماست. ان شاء الله  این تلاشها مورد تایید حق تعالی است و امیدواریم که  عنایات حضرت ولی عصر (سلام الله علیه) شامل آقای روحانی و جمیع خدمتگزاران کشور باشد.

 حضرت آیت الله  شبیری زنجانی ادامه داد: دعا کردن برای سران کشور دعای برای شخص نیست، دعا برای کشور و جمعیتی از شیعیان است. موفقیت آقای روحانی موفقیت همه است و وظیفه ما این است که دعای جلب توفیق برای این مرد داشته باشیم. 

وی در قسمتی از سخنان خود با بیان خاطره ای از میرزای شیرازی ابراز داشت : در قضیه تنباکو مساله ای که باعث نگرانی میرزا بود تضعیف دولت وقت بود. ایشان نگران بودند که مبادا این قضیه به تضعیف یک دولت شیعی دربرابر سایر دول بینجامد. 

وی در پایان این دیدار از روند درمان رهبر معظم انقلاب سوال کرده و برای بهبودی ایشان دعا کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: