عارف درگذشت آیت الله ملکوتی و ماموستا مجتهدی را تسلیت گفت

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا ;

به گزارش خبرآنلاین، متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم ربانی آیت‌الله مسلم ملکوتی که عمر پربرکت خود را صرف کسب علوم اسلامی، تربیت شاگردان متعد  و خدمت به مردم کرد باعث تاسف و تالم خاطر شد.مصیبت ارتحال آن عالم جلیل القدر و از مبارزین قبل از انقلاب را به عموم علاقمندان، شاگردان و خاندان ایشان بویژه مردم اهل ایمان و معرفت تبریز تسلیت گفته از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم مغفور علو درجات و برای بازماندگان بویژه خانواده معزز ایشان اجر و صبر مسالت می کنم.

محمدرضا عارف

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت عالم فرزانه و وارسته  آقای ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امام جمعه سنندج و نماینده مجلس خبرگان رهبری، موجبات تأثر و اندوه فراوان شد.

ایشان  از جمله علمای بزرگ و با تقوای اهل سنت بودند  که به موضوع وحدت امت اسلامی اعتقاد قلبی داشتند و منشا همدلی در میان روحانیون ایران اسلامی بودند.اینجانب درگذشت این عالم بزرگوار را به مردم شریف و روحانیت معزز کردستان  بویژه جامعه اهل تسنن تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن فقید سعید، مغفرت و رحمت واسعه مسألت دارم.

محمدرضا عارف



نظرات شما عزیزان:

شهروندخاروانالی
ساعت1:46---11 ارديبهشت 1393
با سلام ودرود به روان پاک شهیدان ارتحال عالم ربانی آیت الله ملکوتی را به عموم پیروانش تسلیت گفته واز خداوند متعال برای ایشان علو درجات را دارم.خدایش رحمت کند

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: