حیف و صد حیف که جای بزرگان سیاسی در تکیه زدن بر مسئولیت های عالی منطقه خالی است !

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

هر وقت به بزرگان سیاسی و شخصیت های محترم و کارآمد و پرتوان منطقه همانند آقایان دکتر هادی ، خداوردی تاری ، دکتر اکبرزاده فکر میکنم اندوهگین می شوم که چرا باید چنین بزرگانی بر صندلی مسئولیت های عالی منطقه تکیه نداده باشند و بجای چنین شخصیت هایی کسانی رژه بروند که توان اداره یک مدرسه را هم ندارند !

از طرفی این نشان از فرق تفکرات طیف ها را نشان می دهد / این سه شخصیت متعلق به طیف فکری اصلاحات و از نیروهای باارزش اصلاحات بودند و هستند و همه بیانگر کیفیت فکری و نیروی انسانی اصلاحات را دارد.

و امروزه خواسته و افسوس های مردم منطقه نشان میدهد که دنبال چنین نیروهایی با چنین ورژن هایی هستند و امیدواریم از جنس چنین ابرمردانی از میان جوانان و نیروهای سیاسی منطقه به صحنه بیایند تا بار دیگر نشان بدهند فرق زنبور عسل با زنبور زرد در چیست ؟

تاریخ همیشه نشان داده تا بدها نباشند خوب ها شناسایی نمی شوند ! شخصی که از تفکرات خود عقب نشینی نکند هرچند رقیب شما باشد او را بستایید که رنگ عوض نمی کند و بترسید از افرادی که با هر لالایی به خواب می رود/ همیشه مردان بزرگ دشمنانی دارند قسم خورده ! چون وجود چنین افرادی تهدیدی است بر منافع شخص و گروهی دزدان سرگردنه !

بعنوان یک جوان وب نویس که هروقت فعالیت سیاسی مانند دارم همیشه آرزویم ورود چنین شخصیت هایی به عرصه سیاسی منطقه بود و هست که متاسفانه سالهاست عوامل منفور و غرض ورز تلاش کردند با پرونده سازی و اتهام زنی به این بزرگان سد راهشان شوند .

بی شک چنین بزرگانی قابل ستایش هستند / لذا لازم می بینم مصاحبه ای با این ابرمردان تدارک ببینم و از توصیه ها و تجربه این عزیزان در آبادانی منطقه کمک بگیریم.

منتظر برنامه و مطالب جدید و زیبای ما باشد و بی شک مطالبی در این وبلاگ درج می گردد که ارزش مطالعه و آگاهی داشته باشد .



نظرات شما عزیزان:

ط دلریش
ساعت6:59---5 آبان 1393
آیا کنار زدن کسانی که بر علیه منافع ملت ایران و بر علیه مقام معظم رهبری نامه می نویسند و به بهانه های مختلف فشار سیاسی را به سود استکبار تایید می کنند غرض ورزی و پرونده سازی است است؟
در مصاحبه هایت راجع به این موضوعات هم سوال مطرح کن هر چند میدانم جوابی جز فرافکنی نخواهند داشت


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: