همایش امر به معروف و نهی از منکر در شهر خاروانا برگزار شد
تاريخ : 10 / 8 / 1393برچسب:, | 6:49 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اختصاصی خاروانا نیوز: با توجه به نامگذاری هفته اول ماه محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر، همایشی به این مناسبت با همکاری بخشداری خاروانا، ادارات و نهادهای خاروانا و هیئت حسین بن علی (ع) شهر خاروانا برگزار گردید. حجت الاسلام مهدوی امام جمعه شهرستان، وفادار فرماندار شهرستان، صادقی ریاست شورای هیئات مذهبی شهرستان، امانی ریاست فنی و حرفه ای، بخشدار خاروانا، شورای اسلامی شهر و بخش خاروانا و رؤسا و کارکنان نهادها و ادارات شهر، مسئولین شرکت کننده در همایش را تشکیل می دادند. حضور اهالی شهر در همایش مذکور نیز قابل توجه بود. در این همایش ابتدا عبدالهی بخشدار خاروانا با حضور در جایگاه سخنرانی به میهمانان شرکت کننده و اهالی خیرمقدم گفته و ایام عزاداری امام حسین (ع) را تسلیت گفت. ایشان در ادامه مردم خاروانا را مردمی متدین و مومن معرفی نموده و اتحاد عزاداران خاروانا را زبانزد خاص و عام دانستند. بخشدار خاروانا ضمن یادآوری برگزاری نماز ظهر عاشورا در محل شبیه خوانی مردم را به شرکت در راهپیمایی روز 13 آبان پس از اتمام عزاداری روز عاشورا دعوت نمودند.

حجت الاسلام مهدوی سخنران بعدی همایش بودند. امام جمعه شهرستان نکاتی را در خصوص فلسفه عاشورا و شعارهای واقعی امام حسین (ع) و وظایف جوانان امروزی در برابر تبلیغات دشمن بیان نمودند. ایشان با اشاره به عمق حوادث عاشورا این قیام را تنها قیامی دانستند که پس از گذشت بیش از 1400 سال همچنان زنده و جاودانه مانده و روز به روز پررونق نیز می شود.

ادامه مراسم به اهدای لوح تقدیر از سوی هیئت امنای هیئت به پیرغلامان حسینی تعلق داشت. در این قسمت به 10 نفر از پیش کسوتان هیئت عزاداری شهر لوج تقدیر اهدا گردید.

در قسمت پایانی مراسم وفادار فرماندار شهرستان در جایگاه سخرانی قرار گرفته و سخنانی را در خصوص عزاداری های ماه محرم و ... بیان نمود. ایشان در پاسخ به سوال یکی از حضار قول فیلمبرداری از مراسم عزاداری هیئت شهر خاروانا در روستای نوجه مهر در بارگاه امامزاده سید محمدآقا و ارسال ان به صدا و سیمای استان را دادند. همچنین معرفی خبرنگاری جهت پوشش اخبار بخش خاروانا را از سوی بخشدار خواستار شدند. ایشان در این قسمت به محدودیت صدا و سیما در پخش اخبار بخش ها را یادآور شدند. فرماندار شهرستان در ادامه پاسخ به پرسش های مذکور تسریع در بهسازی جاده خاروانا - لیلاب را بیان نمودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: