رییس جمهوری وارد باکو شد/ دکتر روحانی: تقویت روابط ایران – جمهوری آذربایجان شتاب خواهد گرفت

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

رییس‌ جمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش با استقبال شماری از مقامات ارشد جمهوری آذربایجان وارد فرودگاه حیدر علی‌اف باکو شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی عصر چهارشنبه برای دیداری رسمی و با هدف گسترش همکاری‌های ایران و جمهوری آذربایجان وارد باکو شد.
قرار است تا دقایقی دیگر مراسم استقبال رسمی در کاخ زاگولبا و با حضور الهام علی‌اف رییس جمهور آذربایجان برگزار شود.
دیدار و مذاکره با الهام علی‌اف رییس‌ جمهوری آذربایجان، دیدار و گفتگو با رییس و اعضای پارلمان جمهوری آذربایجان، سخنرانی در نشست بازرگانان و تجار دو کشور، امضاء اسناد همکاری و شرکت در نشست خبری از جمله برنامه‌های دکتر روحانی در سفر به جمهوری آذربایجان خواهد بود.
رییس‌ جمهوری در فرودگاه حیدر علی‌اف باکو و در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم در این سفر با اسنادی که به امضا می‌رسد و مذاکراتی که انجام خواهیم داد، حرکت بسیار خوبی را به سمت رشد و گسترش روابط تهران – باکو شاهد باشیم.
دکتر روحانی افزود: جمهوری آذربایجان همسایه بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران است و امروز روابط ما از سال‌های گذشته بهتر است.
رییس‌ جمهوری خاطر نشان کرد: سفر اخیر رییس‌ جمهوری آذربایجان به تهران، باعث تحولی را در روابط دو کشور شد و در جریان این سفر، تقویت روابط تهران – باکو شتاب خواهد گرفت.
دکتر روحانی را در این سفر دو روزه، دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییس‌ جمهور و وزرای نفت، خارجه، راه و شهرسازی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، امور اقتصادی و دارایی و ورزش و جوانان و رییس بانک مرکزی همراهی می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: