نظام اسلامی بخاطر تعلیم و تربیت تشکیل شده است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

 

آوای ورزقان:  نظام اسلامی بخاطر تعلیم و تربیت تشکیل شده است
امام جمعه ورزقان گفت: سرلوحه برنامه های آموزش و پرورش باید تعلیم و تربیت اسلامی باشد، چون تشکیل نظام بر پایه اسلامی و باورهای دینی به خاطر آموزش و تربیت صحیح است.

به گزارش آوای ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه های نماز جمعه این شهر با اشاره به آغاز هفته معلم افزود: در کنار کانون خانواده مدرسه نقش اساسی در تربیت اصولی دانش آموزان دارد و باید این امر مهم مورد توجه دقیق قرارگیرد تا زیر بنای شخصیتی و دینی آینده سازان این مرز و بوم با اصول، ارزش ها و باورهای دینی و اسلامی عجین شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به وضع معیشتی معلمان زحمتکش در جامعه توجه بیشتری شود تا در مسوولیت خطیر خود هیچ دغدغه ای را احساس نکنند، اظهار کرد: در مناطق محروم به خصوص شهرستان ورزقان تعدادی زیادی از این عزیزان در روستاهای دور افتاده و صعب العبور و کوهستانی که از هیچ امکانات اولیه برخوردار نیستند، خدمت می کنند که باید تدابیری در قانون پرداختی اعمال شود تا از خدمات بیشتری بهره مند شوند. 

امام جمعه ورزقان همچنین به ترفندهای دشمنان در جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان با سرمایه گزاری های کلان اقدام گسترش فرهنگ خود ساخته وهابیت نموده و درصدد از بین بردن نهضت تشیع هستند و باید شیعیان با آگاهی و وحدت کامل توطئه های آنها خنثی نمایند.

حجت الاسلام مهدوی با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج سازندگی خدمات آن را در مناطق محروم ارزنده دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: