دانشجو باید در خدمت ولایت باشد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

آوای ورزقان:دانشجو باید در خدمت ولایت باشد نه تله دشمنپایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازآوای ورزقان،حجت الا سلام مسعود مهدوی در خطبه دوم نماز جمعه گفت: 16 آذر روز دانشجو و جزو افتخارات دانشجویان کشور است، ادامه داد: یکی از افتخارات ما این است که دانشجویان هویت ضد استکباری دارند، در فاصله کم از کودتای 28 مرداد سال32 جنبش دانشجویی خود را نشان داد و ریشه جنبش دانشجویی با هویت ضد استکباری گره خورد.

امام جمعه ورزقان با بیان اینکه تا امروز دانشگاه سنگر مقابله با زیاده‌خواهی و استکبار غرب بوده است، افزود: امروز با افتخارات علمی دانشگاه‌ها توقع آن است که رشد علمی جهشی و شتاب حرکت علمی حفظ شود و محیط اخلاقی و دینی در دانشگاه حاکم باشد.

وی در ادامه گفت: دانشجو باید در خدمت ولایت باشد،دانشجو اگر سیاست زده باشد به دشمنان بزرگ و مشکلات کلان دنیا فکر نمی‌کند در حالیکه دانشجویان ما باید دشمنان اصلی بشر را شناخته و بصیرت کافی پیدا کنند همانطور که امام خمینی(ره) فرمود همه سلاح‌ها را به سمت آمریکا نشانه بروید و هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید. مسعود مهدوی،با بیان اینکه طرح خائنانه دشمن در منطقه ایجاد فضای سرگرمی داخلی برای جهان اسلام با هدف فراموش کردن مسئله اصلی منطقه یعنی اسرائیل است، ادامه داد: تکفیری‌ها به جای اینکه با اسرائیل و کسانی که با اسلام عناد ذاتی دارند مقابله کنند سلاح‌ها را به سمت برادران خود گرفته‌اند.

امام جمعه ورزقان ادامه داد: پلیس آمریکا یک جوان سیاه‌پوست را با اینکه اسلحه‌ای نداشت با 6 گلوله به قتل رساند، این عدالت‌کشی و تبعیض نژادی و مقابله با حقوق اولیه انسان‌ها است.اینها چطور دم از حقوق بشر می‌زنند؟ 

وی افزود: آمریکا مولد تروریست است و تروریست زائیده نامشروع برنامه‌های غرب است و آمریکا این جریان فاسد را تولید می‌کند.امام جمعه ورزقان،در بخش دیگری با انتقاد از مسئولین مس سونگون ورزقان گفت،مس این سرمایه عظیم که می تواندضامن رشد کشور واستان شود باید شراطی را مهیا کند،که بر فرهنگ و اقتصاد شهرستان تاثیر بگذارد واشتغال جوانان شهرستان را اولویت خود قرار دهد.

.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: