برگزاري جلسه پيگيري مسايل عمراني بخش در حوزه مسكن شهري و روستايي

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

   پيرو هماهنگي بعمل آمده، جلسه پيگيري مسايل عمراني بخش در حوزه مسكن شهري و روستايي  ساعت 10 روز چهارشنبه  مورخ 19/09/93 پس از تلاوت آياتي چند از كلام الله مجيد در محل سالن اجتماعات بخشداري خاروانا برگزار گرديد

 در ابتداي اين جلسه آقاي عبدالهي بخشدار محترم خاروانا ضمن خيرمقدم به كليه حاضرين در جلسه و تسليت اربعين حسيني، از عنايات فرماندار محترم در خصوص حل مشكلات منطقه و به خصوص مسكن مهر خاروانا تقدير و تشكر نمودند و مشكلات عمراني منطقه و بحث جابه جايي برخي از روستاها ( من جمله استرگان ، ليلاب ، كوراكش ، جوشين ، جوانانگروه ،سقاي ، دستجرد ) و مشكل  مسكن 24 واحدي به شرط تمليك و نبود بانك عامل براي ارايه تسهيلات به روستائيان مطالبي بيان و درخواست مساعدت نمودند.

 در ادامه جناب آقاي مهندس وفادار فرماندار محترم شهرستان به رتبه دوم بازسازي شهرستان در زلزله و مساكن نوسازي شده و افزايش تسهيلات در بخش مسكن و مطالعات انجام شده در خصوص جابه جايي روستاهاي بخش مطالب مبسوطي بيان نمودند و خواستار توجه ويژه به توسعه روستاها شدند  سپس  آقاي دهقاني نماينده محترم ورزقان و خاروانا در مجلس شوراي اسلامي ضمن تقدير از مسئولين اجرايي از اقدامات انجام شده در زلزله اخير به شهرستان و از اختصاص وام به شهروندان شهر در بافت مسكوني و ارائه تسهيلات به روستائيان خبر دادند.

 همچنين در اين جلسه آقاي محمدي مدير كل بنياد مسكن انقلاب اسلامي استان از ارايه تسهيلات به بافت فرسوده شهر خاروانا و محل توسعه منفصل روستاي جوشين و توسعه محل استرگان و سقاي و نيز از اعطاي وام 150 ميليون ريال به روستائيان اين بخش با 5 درصد كارمزد و دوره بازپرداخت 15 ساله و براي شهر خاروانا وام 220 ميليون ريال با كارمزد 5 درصد براي بهسازي بافت فرسوده خبر دادند.

 در ادامه جلسه آقاي ساعي مدير كل مديريت بحران استانداري از مسئولان اجرايي خواستند در همايشها و جلسات اداري به وظايف و نقش آنان در حوادث غيرمترقبه اشاره و آشنايي لازم داده شود.

 در پايان آقاي محرم زاده رئيس بنياد مسكن انقلاب اسلامي به عملكرد و اقدامات بنياد مسكن در شهر و روستاهاي بخش اشاره نمودند . سپس هر كدام از شركت كنندگان به بيان نظرات خود پرداخته و در پايان تصميماتي اتخاذ  گرديد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: