اقامت در بیمارستان ورزقان ممنوع است

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، علی وفادار ظهر امروز در بازدید از بیمارستان 24 تختخوابی علامه جعفری ورزقان خواستار راه‌اندازی بخش‌های بستری این بیمارستان شد.

وفادار ادامه داد: تنها بیمارستان احداث شده ورزقان در اوایل سال 92 به بهره‌برداری رسیده و مردم شهرستان به این بیمارستان امید بسته بودند که متاسفانه فقط بخش اورژانس بیمارستان راه‌اندازی شده و آن هم انتقال و ارائه خدمات بهداشتی درمانی مرکز بهداشتی درمانی شبانه‌روزی ورزقان به محل بیمارستان است.

فرماندار ورزقان ادامه داد: در این شهرستان نزدیک به 50 هزار نفر جمعیت زندگی می‌کند و 80 درصد جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند و با وجود چندین معدن در این شهرستان نیاز ضروری دارد بخش‌های موجود بیمارستان به زودی راه‌اندازی شود تا مردم در مواقع ضروری و نیاز با مشکل برخورد نکند.

رباطی رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان گفت: در صورتیکه مس آذربایجان به تعهدات خود عمل کند بخش‌های بستری بیمارستان به زودی راه‌اندازی می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان ورزقان اظهار کرد: تفاهم نامه لازم برای راه‌اندازی بیمارستان علامه جعفری ورزقان در اوایل سال 93 از طرف مس آذربایجان با حضور مسئولان بلندپایه شهرستان و استان منعقد شده و قرار بود مفاد تفاهمنامه به زودی در این شهرستان اجرا شود که متاسفانه هنوز از طرف مسئولان مس هیچگونه مساعدت و اقدام لازم در این خصوص صورت نگرفته است.

رباطی ادامه داد: راه‌اندازی سریع بیمارستان منوط به مساعدت و اجرای تفاهمنامه از طرف مس آذربایجان است که در صورت نهایی بودن مردم از خدمات بیمارستان بهره‌مند خواهد شد.

بیمارستان 24 تختخوابی علامه جعفری ورزقان که اردیبهشت سال گذشته افتتاح شد تا به امروز تنها با انتقال درمانگاه ورزقان به این بیمارستان این بخش ارائه خدمات می‌دهد و از ارائه خدمات بیمارستانی خبری نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: