تصاویری از همایش مردمی مهندس دهقانی در مسجدحضرت ابوالفضل (ع) ورزقان
تاريخ : 6 / 10 / 1393برچسب:, | 11:25 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

افتتاح فاز ۲مس سونگون با حضور مسئولین کشوری/اولین برکت شرکت مس آذربایجان تصویب احداث بزرگراه خواجه-ورزقان بود/تصویری

IMG_1680

به گزارش آوای ورزقان؛در همایش مردمی الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی ابتدا علی وفادار فرماندار ورزقان گزارشی از کارهایی انجام شده و در دست اقدام در شهرستان ارائه نمود،سپس الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گزارشی مختصر از عملکرد خود وکار های که انجام داده است در اختیار مردم گذاشت.
 

به گزارش آوای ورزقان؛در همایش مردمی الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی،ابتدا علی وفادار فرماندار ورزقان توسعه شهرستان را وابسته به معادن موجود این شهرستان دانست و معادن موجود شهرستان را برای توسعه شهرستان،استان وکشور مثمر ثمر خواند.

علی وفادار گفت:در آینده نزدیک فاز ۲ مس سونگون با حضور مسئولین کشوری افتتاح خواهد شد که این یعنی دو برابر شدن تولیدات مس و اشتغال زایی بیشتر و در آینده شاهد بهره برداری از کارخانه های ذوب و پالایش مس خواهیم بود.

فرماندار ورزقان با تأکید بر جذب افراد بومی در استخدام های شرکت مس آذر بایجان لزوم به کار گیری متقاضیان بومی را در شرکت های اقماری مس ضروری برشمرد وخواستار جذب رشته های مرتبط با معدن در دانشگاه های شهرستان شدواز تملک اراضی شهرک صنعتی مس در آینده نزدیک در صورت تأمین اعتبار لازم خبر داد وتصریح کرد:که با راه اندازی این شهرک و شروع بکار صنایع پایین دستی مس در این شهرک شاهد کاهش چشم گیر بیکاری در شهرستان خواهیم بود.

وی ادامه داد:تغییر برخی مدیران ادارات در راستای خدمت رسانی مطلوب تر به مردم بوده است  وضمن تشکر از شرکت مس آذر بایجان به خاطر مساعدت دراجرای طرح های شهرستانی از شرکت های مجری پروژه بزرگراه خواجه- ورزقان به خاطر کار بدون وقفه تشکر وقدر دانی کرد.

وفادار تصریح کرد نظارت بر اجرای پروژه بزرگراه خواجه -ورزقان دقیق است و هیچگونه سوء استفاده ای از این منابع نشده است واگر کسی مدرکی برای سوء استفاده دارد ارائه نماید و در خصوص جاده ورزقان-خاروانا باشروع فصل کاری این مسیر اصلاح وبهسازی می شود تا تردد در این مسیر تسهیل یابد.

وی افزود:سند توسعه شهرستان در حال آماده سازی می باشد که در زمینه های گردشگری،معدن وصنعت برنامه های بخصوصی برای توسعه شهرستان داریم وپیگیر تحقق حق مرزی شهرستان ورزقان که به  طول ۱۰کیلومترمی باشد هستیم.

وفادار ادامه داد:۹۰باب مسجد در شهرستان نیاز به مرمت و نوسازی دارند واز آنجایی که اعتبارات دولتی محدود است نیاز مند یاری اهالی و خیرین می باشیم

وی درپایان از امام جمعه ورزقان به خاطر تلاش های بی وقفه وشبانه روزی در امر مرمت وبازسازی مساجد تشکر وقدر دانی کرد.

آوای ورزقان:افتتاح فاز 2مس سونگون با حضور مسئولین کشوری/اولین برکت شرکت مس آذربایجان تصویب احداث بزرگراه خواجه-ورزقان بود

در ادامه الهوردی دهقانی نماینده مردم ورزقان وخاروانا در مجلس شورای اسلامی گزارشی از عملکرد خود ارائه نمود واز اختصاص مالیات بر ارزش افزوده شرکت مس سونگون به این شهرستان ، و اخذ عوارض آلایندگی شرکت های اقماری مس خبر دادوگفت؛ شرکت های اقماری مس سونگون در سال ۹۲حدود۱۲میلیارد تومان عوارض آلایندگی داشتند که پیگیر احقاق حق شهرستان ورزقان از این عوارض در سال های آینده هستیم.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث زلزله هرکاری توانستیم کردیم که مشکلات مردم را آنگونه که هست نشان دهیم و در این راستا مصاحبه هایی در رسانه های گروهی اعم از دیداری و شنیداری انجام دادیم وازاین طریق مشکلات مردم منطقه را به گوش مسئولین رساندیم تا به خاطر بی توجهی برخی مسئولین وقت به مشکلات مردم زلزله زده آنان را نسبت به نظام جمهوری اسلامی بد بین نشوند وتا جایی که توانستم از کرسی که شما دار اختیارم گذاشته اید به جا ونهایت استفاده را کردم و هروقت هم لازم باشد برای احقاق حق مردم شهرستان استفاده می کنم.

عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد:بعد از زلزله ساخت۳۰هزار باب واحد مسکونی در شهرستان ورزقان تصویب شد و توانستیم همان گونه که رهبر انقلاب فرموده بوده اند زلزله را به عنوان سکوی پرتاب وپیشرفت برای شهرستان ورزقان تبدیل کنیم.

الهوردی دهقانی افزود:در معدن مس سونگون ورزقان از۵۱۳نفر کارکنان خود شرکت ۱۱۲نفر از شهرستان ورزقان آن هم در سطوح پایین مشغول فعالیت هستند.وی اولین برکت شرکت مس آذر بایجان را تصویب احداث بزرگراه خواجه ورزقان خواند وگفت هدف ما این است که این بزرگراه هرچه سریع تر مورد بهره برداری قرار گیرد تا آرزوی دیرینه مردم شهرستان محقق شود واین پروژه به اسم هرکسی تمام شود مهم نیست.

نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس شورای اسلامی در پایان ازبرگزاری آزمون استخدامی معدن مس سونگون  در آینده نزدیک خبرداد.

آوای ورزقان:افتتاح فاز ۲مس سونگون با حضور مسئولین کشوری/اولین برکت شرکت مس آذربایجان تصویب احداث بزرگراه خواجه-ورزقان بود IMG_1647 IMG_1649 IMG_1650 IMG_1651 IMG_1652 IMG_1653 IMG_1654 IMG_1658 IMG_1660 IMG_1662 IMG_1663 IMG_1667 IMG_1674 IMG_1680 IMG_1681 IMG_1683 IMG_1686

 پایگاه اطلاع رسانی خاروانا از تمام دست اندرکاران این همایش به ویزه از نماینده محترم ورزقان و خاروانا تقدیر وتشکر می نماید


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: