فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنید

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه پیام رزمایش محمدرسول الله (ص) صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، گفت: دشمنان و کشورهای سلطه گر فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند.

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی طی گفت و گویی اظهارداشت: اکنون توان ما به حدی است که اگر کسی بخواهد به این آب و خاک نظر نامناسبی داشته باشد نیروی های مسلح و مردم، آن را از این فکر پیشمان خواهند کرد.

وی نیرو های مسلح را خط مقدم دفاع از کشور دانست و افزود: اقتدار کشور ما صرفا متکی به نیروی نظامی و مسلح نیست در واقع نیروهای مسلح ما خط مقدم هستند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: اقتدار کشور ما به نیروی مردمی، ایمان، هویت ملی، اعتبار ملت و در رأس همه آنها رهبری مقتدر است.

امیر سرتیپ موسوی با اشاره به رزمایش محمدرسول الله (ص) که هم اکنون در حال برگزاری است گفت: در بخش نظامی این رزمایش نشان دهنده بخشی از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح است.این رزمایش از صبح چهارم دی مادر منطقه ای به وسعت دو میلیون و 200 هزار کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز تا مدار 10 درجه در شمال اقیانوس هند آغاز شد و تا دهم این ماه ادامه دارد.

فرمانده رزمایش محمد رسول الله (ص) عنوان کرد: بخشی جزئی از نیروهای مسلح در این رزمایش شرکت می کنند و یکان های ما در جنوب شرق در گیر رزمایش می شوند.

امیر سرتیپ موسوی با بیان اینکه پیام این رزمایش صلح دوستی برای تمام کشورهای منطقه است، تأکید کرد: پیام این رزمایش برای کسانی که در فکرشان سلطه گری وجود دارد این است که باید فکر تجاوز را از ذهن خود بیرون کنند و به این آب و خاک نظر سلطه گرانه نداشته باشند.

فرمانده رزمایش محمد رسول الله ادامه داد: تجربه تاریخی ما به ویژه در دفاع مقدس این واقعیت و اقتدار ایران را نشان داده است



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: