چطور یک نفر ناقض قانون می تواند قانون گذار باشد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ورزقان تبلیغات زود هنگام را برای اتنخابات مجلس شورای اسلامی خلاف قوانین و مقررات خواند وگفت انتخابات قاعده،قانون و زمان بندی دارد واین افراد به خود و مردم لطمه خواهند زد.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل ازآوای ورزقان: علی وفادار فرماندار ورزقان در گفت وگو با آوای ورزقان تبلیغات زود هنگام  را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اواخر سال آینده برگزار می شود خلاف مقررات خواند و گفت؛این چنین تبلیغاتی در هیچ یک از شهرستان ها سابقه ندارد و کسانی که می خواهند کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی شوند باید پیرو قوانین باشند و با تبلیغات زود هنگام مردم را درگیر مسائل سیاسی نکنند و ازایجاد چالش های قومی و قبیله ای پرهیز نمایند.

فرماندار ورزقان تصریح کرد؛کسانی که اقدام به تبلیغات زود هنگام کرده اند به مردم و خودشان لطمه خواهندزد و مردم نباید به این افراد اجازه بدهند فضای شهرستان را به طرف نا آرامی سوق دهند.

وفادار تصریح کرد؛کسانی که از الان و به صورت غیر قانونی برای انتخابات مجلس تبلیغ می کنند چطور می شود در مجلس شورای اسلامی این نهاد قانون گذار فعالیت داشته باشند حال آنکه خود به قانون عمل نمی کنند.

وی افزود؛چه مردم وچه مسئولین باید آرامش اجتماعی در شهرستان را بر قرار و در وضع کنونی کشورکه نیاز به آرامش،همدلی،مقابله با تحریم،مدیریت جهادی و مقابله با تنش نیازمند است وحدت داشته باشند وکلیه مسئولین نظام باید عملاً برای رفاه مردم تلاش کنند و رهنمود های مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: