بلال زاده : حماسه «9 دی» متعلق به همه مردم ايران اسلامي است
تاريخ : 10 / 10 / 1393برچسب:, | 14:16 | نویسنده : سعید علیزاده

آقاي بلال زاده افزودند 9 دي تعلق به قشر خاصي ندارد بلكه متعلق به تمام مردم است كه نشان داده اند هميشه و در همه حال از انقلاب خويش و آرمانهاي آن دفاع كرده اند و دفاع مي كنند. لذا انحصار طلبي در اين قضيه و استفاده ابزاري از آن بمنظور تخريب جناح و گروه مقابل ( كه نتيجه اي جز تفرقه و اختلاف كه از آفات جدي انقلاب و از اهداف بدخواهان و مستكبران است نخواهد داشت ) مردود مي باشد. در 9 دي مردم وقتي مشاهده كردند به اعتقادات و مقدساتشان دست اندازي مي شود، نسبت به عاشوراي امام حسين (ع )  تعدي مي شود تمامي گروهها از راست و چپ و ميانه و معتدل به صحنه آمدند و با تمام قوا از آرمانها و اعتقاداتشان دفاع كردند.

     در سال 92 نيز مردم با همان آگاهيشان و با آرايي كه در صندوقهاي رأي ريختند و  با گزينش جناب آقاي دكتر روحاني، بصيرت و آگاهي خود را دوباره نشان دادند و اعلام كردند با هرگونه تندروي  و كندروي  مخالفند و مشي اعتدال را انتخاب كردند.

     ايشان افزودند ما بايد آگاه باشيم و اجازه ندهيم افرادي 9 دي را مصادره به مطلوب كنند و آنرا متعلق به خود بدانند بلكه 9 دي متعلق به همه مردم است و بنوعي حماسه اي ملي و بحثي فراجناحي و فراگروهي است همانطور كه در جنگ تحميلي نيز جناح و گروه خاصي آنرا اداره نمي كرد بلكه از تمامي سلايق و جناحها در مديريت و فرماندهي آن نقش داشتند.

     جناب آقاي بلال زاده در ادامه به پيام هاي 9 دي در ابعاد بين المللي و داخلي اشاره و بيان كردند در پيام بين المللي مردم در 9 دي به مستكبران اعلام كردند شايد ما در داخل اختلاف سليقه داشته باشيم اما اين به شما مربوط نيست. تاكيد بر وحدت و همدلي و يكپارچگي نيز پيام داخلي اين حماسه عظيم بود. اين اقدام مردم و  مديريت شايسته مقام عظماي ولايت باعث يأس و نوميدي استكبار گرديد. ايشان 9 دي را 22 بهمن ديگري دانستند كه تمامي گروهها را به صحنه آورد و تمامي گروهها تبعيت و پيروي از ولايت را اعلام كردند و در واقع تجديد ميثاق و بيعتي بود با ولايت.

     لازم به توضيح است همايش بزرگداشت روز بصيرت به همت بخشداري خاروانا و همكاري كليه ادارات و نهادهاي بخش، روز دوشنبه مورخ 93/10/08 در محل مسجد جامع شهر خاروانا با شركت گسترده مردم انقلابي برگزار گرديد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: