با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، نماینده مردم ورزقان و خاروانا در مجلس و فرماندار شهرستان

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی خاروانا به بهره برداری رسید

اختصاصی خاروانا نیوز: بالاخره پس از گذشت سالها از آغاز احداث ساختمان جدید مرکز بهداشتی درمانی شهر خاروانا، و گذشت چندین وعده بهره برداری، ساختمان جدید این مرکز تکمیل شده و به بهره برداری رسید. آیین افتتاح با حضور میهمانان ویژه از جمله دکتر صومی ریاست دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دهقانی نماینده مردم منطقه در مجلس شورای اسلامی، وفادار فرماندار شهرستان، رباتی ریاست شبکه بهداشت شهرستان و همچنین شهردار خاروانا، شورای اسلامی شهر خاروانا، روسای دانشگاه های خاروانا و روسا و کارکنان سایر نهادها و ادارات بخش خاروانا و شهرستان و حضور جمعی از معتمدین و اهالی شهر برگزار گردید.

مهمترین خبری که دکتر صومی در آئین بهره برداری به اطلاع مسئولین و اعضای شورا رساندند، شروع به کار مجدد دستگاه سلکانتر در آزمایشگاه مرکز بود. ایشان اظهار کردند اخیرا به 5 مرکز که بکارگیری این دستگاه و انجام آزمایش های مربوط به ازدواج در آنها ممنوع اعلام شده بود، مجوز اعطا نموده اند که مرکز بهداشتی خاروانا یکی از 5 مرکز بوده است.

پس از برگزاری مراسم افتتاح دکتر صومی و سایر مسئولین از ساختمان درمانگاه و ساختمان تسهیلات زایمان و پایگاه بهداشت بازدید بعمل آورده و جهت برگزاری جلسه به سالن جلسه بخشداری خاروانا مراجعه نمودند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: