فعاليت يهوديان در عربستان آزاد شد
تاريخ : 10 / 10 / 1393برچسب:, | 14:45 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

وزارت کار عربستان استفاده از نیروی کار یهودی را در این کشور مجاز اعلام کرد و افزود : مشکل ما با صهیونیستهاست و با یهودیان و پیروان دیگر ادیان مشکلی نداریم.
 
به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اینترنتی خبری القطیف، مقامات عربستان در اقدامی که نشان دهنده نگاه مثبت آنها به همه ادیان آسمانی و فرهنگ های مختلف است، اجازه ورود پیروان دین یهود به این کشور را برای کار صادر کردند.
 
«الوطن» به نقل از منابع وزارت کار عربستان اعلام کرد ورود پیروان هیچ یک از ادیان حتی پیروان دین یهود به این کشور ممنوع نیست. منابع وزارت کار افزودند : فقط از ورود اتباع اسرائیل جلوگیری می کنیم و به جز آن درها به روز همه ملیت ها و پیروان همه ادیان باز است.
 
از سوی دیگر صدقه فاضل عضو کمیسیون خارجی مجلس شورای عربستان از تصمیم وزارت کار برای پذیرفتن نیروی کار یهودی حمایت کرد و افزود مسلمانان هیچ مشکلی با یهودیان ندارند و مشکل ما با جنبش صهیونیسم است.
 
فاضل افزود: مشکل بزرگ مسلمانان و اعراب با جنبش صهیونیسم است نه با یهودیان یا مسیحیان. وی ادامه داد جنبش صهیونیسم از دین یهود به عنوان بهانه ای برای تحقق اهداف خود استفاده می کند و تا زمانی که با اسرائیلی ها تعاملی نکرده ایم، هیچ مشکلی وجود ندارد.
 
در پایگاه وزارت کار عربستان استفاده از زرتشتی ها، کمونیست ها، یهودیان، بودایی ها، سیک ها، مسلمانان، مسیحیان و هندوها را در تاسیسات و شرکت های این کشور مجاز دانسته است. همچنین افرادی که پیرو هیچ دینی نیستند می توانند برای کار به این کشور بیایند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: