9 دی غدیر دیگر است
تاريخ : 10 / 10 / 1393برچسب:, | 14:59 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

درقضایای نهم دی هم ،عاشورابه کمک ملت آمد و حماسه بزرگ وماند گاری را خلق کرد .  حضرت امام خامنه ای عزیز

 یوم الله نهم دی ماه درسال 1388روزی ماندگار در صفحات تاریخ زرین انقلاب اسلامی است:نهم دی روز( بصیرت ومیثاق امت باولایت) و روز (پیوندامام و امت)است. حماسه نهم دی ماه وحضور عاشورایی مردم حماسه ساز ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی آن روز عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زرین دیگری در افتخارات مرد و زن مسلمان ایرانی به حساب می آید .

حماسه نهم دی نماد عزت ،استقلال ،بصیرت ومیثاق مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی (ره) ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابر تمام دنیای آنها خواهند ایستاد .حماسه نهم دی تمام محاسبات دشمن را به هم ریخت ،نهم دی ماه نمایش بصیرت انقلابی مردم بود.بصیرتی که غبارها و نقاب ها را کنار زد و چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان داد، چهره کسانی که به خاطر رسیدن به قدرت از هیچ تلاشی حتی ضربه زدن به ریشه های انقلاب و ارکان رکن نظام اسلامی دریغ نکردند،یقینا بزرگ ترین پیام حماسه نهم دی ضرورت بصیرت مداری و پرهیز از غفلت بود .

نهم دی ماه سال 88 روزی بود که مردم غیور ایران اسلامی برای بار دیگر غدیر دیگری را ایجاد کرد ومردم در این روز برای انقلاب که با خون هزاران شهید به ثمره رسیده بود احساس خطر کرد  ومثل اوائل انقلاب با بصرت به خیابانها آمده وضمن بیعت با رهبر معظم انقلاب به دشمن فسم خورده ایران جواب دندان شکن داد. این حرکت مردم انقلاب را بیمه کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: