عامل اصلی تزریق مواد مخدر به ورزقان ‌خودروهای سنگین است
تاريخ : 25 / 10 / 1393برچسب:, | 20:5 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

از ورزقان، فیروز شکرزاده بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ورزقان توجه به امر اشتغال معتادان بعد از ترک را امر ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: سازمان‌های متولی بهزیستی، کمیته امداد و سایر نهادهای حمایت کننده باید به اشتغال این عزیزان توجه لازم را داشته باشند تا این عزیزان به جهت عدم اشتغال از روی ضرورت مجددا به تله اعتیاد گرفتار نشوند.

وی با بیان اینکه اگر یکی از افراد جامعه و اجتماع آسیب ببیند تمام اعضاء جامعه آسیب می‌بینند، افزود: تمام ارگان‌ها وظیفه و تکلیف دارند با شیوع مواد مخدر و اعتیاد مبارزه کنند و این امر باید ابتدا از مدارس و دانشگاهیان آغاز شود و آموزش‌های لازم برای آگاه‌سازی خطرات مواد مخدر در بین دانش‌آموزان و دانشجویان داده شود.

دادستان ورزقان علت شیوع مواد مخدر را پرسودی در تجارت، خفیف بودن مجازات عنوان کرد و خواستار جداسازی این افراد با سایر افراد و شرایط نگهداری سخت در زندان‌ها شد.

شکرزاده نبود مرکز ترک کمپ اعتیاد در شهرستان را مشکل اساسی خانواده‌های معتادان دانست و گفت: نبود کمپ اعتیاد در شهرستان باعث شده تا خانواده‌ها معتادان را برای ترک به شهرهای مجاور انتقال دهند که این روش برای خانواده معتادان مشکل آفرین بوده و خانواده‌ها باید مبلغ هنگفتی برای صرف هزینه رفت و آمد کنند.

شکرزاده عامل اصلی تزریق مواد مخدر به شهرستان را خودروهای سنگین حمل بار معدن مس سونگون و خرده فروشی شهرستان‌های مجاور دانست.

وی از نیروی انتظامی خواست پاک‌سازی و برخورد قاطع با این افراد را اولویت کاری خود قرار ده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: