حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر خاروانا

حضور وزیر راه و شهرسازی در شهر خاروانا

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

عباس آخوندی روزپنجشنبه برای بررسی وضعیت طرح های عمرانی در حوزه این وزارتخانه به کلانشهر تبریز سفر کرد ودیروز روز جمعه از برخی از این طرح ها بازدید کرد. وزیر راه و شهرسازی گفت: بدون آنکه یک کیلومتر ریل در انبار داشته باشیم کار ساخت چندین هزار کیلومتر راه آهن در کشور آغاز شده است .وزیر راه و شهرسازی گفت: آذربایجان شرقی با توجه به نقش خود در توسعه صنعتی، کشاورزی و فرهنگی می تواند نقش مهمی در خروج کشور از رکود داشته باشد. در ادامه این باز دیداز خط آهن در حال احداث تبریز ومیانه گفت:

 ارتقاء کیفیت خط و مسیر جدید برای ترانزیت برون مرزی از اهداف پیش بینی شده این طرح است و بزودی جذب سرمایه گذار برای این طرح ملی نهایی می شود. وزیر راه و شهرسازی گفت: وضعیت معماری در ایران نگران‌کننده است و شهرهای کشور از درون دچار فرسودگی شده‌اند که یک خطر اجتماعی است. از سوی دیگر در بسیاری از شهرها، شهرداری‌ها با کمبود بودجه روبرو می‌شوند و شهرهای خود را می‌فروشند. وهمچینن از شهر جدید سهند باز کرد .در طول این مسیر بعد از بازدید از پروژه های در دست اقدامجلفاظهر جمعه 27 اردیبهشت ماه 1393 جناب آقای دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید به همراه تنی چند از مسئولین استانی در شهر خاروانا حضور یافتند. دکتر آخوندی که به دعوت جناب آقای مهندس مهرزاد در منطقه حضور یافته بود، با هماهنگی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان مدت کوتاهی در شهر خاروانا توقف نموده و با مردم شهر و منطقه خاروانا دیدار نمود. شورای اسلامی شهر خاروانا ضمن تدارک قربانی و استقبال مناسب از وزیر راه و شهرسازی، مسائل و مشکلات مربوط به جاده های ارتباطی منطقه و مسکن مهر و مسکن ۲۴ واحدی شهر را طی نامه کتبی به ایشان تسلیم نمودند. همچنین آقای علیزاده به نمایندگی اهالی شهر، ضمن خیرمقدم گویی به وزیر راه و شهرسازی، مشکلات موجود راههای منطقه و مواردی در خصوص بزرگراههای مطرح را به اطلاع دکتر آخوندی رساندند.

 دکتر آخوندی در ادامه بازدیدهای خود از طرحهای عمرانی، از مجتمع فنی و حرفه ای بخش خاروانا که به همت مهندس مهرزاد تاسیس شده است، بازدید نموده و بعد از صرف ناهار به همراه مسئولین شهرستان ورزقان و اهر جهت بازدید از وضعیت راههای آن مناطق، منطقه خاروانا را ترک کردند.

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا ضمن گرامی داشت مقدم وزیر پر تلاش و هیئت همراه، برای همه مسئولین دلسوز نظام به ویژه مسئولین دولت محبوب تدبیر وامید آرزوی توفیق روزافزون از درگاه خداوند جل وجلاله مسئلت می نماید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: