همزمان با دهه‌فجر مردم ورزقان بعد از 14 سال انتظار صاحب بازار شدند

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

همزمان با دهه مبارک فجر بعد از 14 سال بازار امیرالمومنین ورزقان امروز به بهره‌برداری رسید.

 خبرگزاری فارس: مردم ورزقان بعد از 14 سال انتظار صاحب بازار شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ورزقان، شهردار ورزقان بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح بازار امیرالمومنین ورزقان گفت: از 14 سال پیش شهرداری این شهر برای احداث بازار در این شهر اقدام کرده بود اما بعد از پیشرفت 60 درصد کار با هزینه‌کرد پنج میلیارد ریال بلاتکلیف ماند.

کامران رحمتی با بیان اینکه متاسفانه در زلزله سال 91 ورزقان آسیب جدی به مغازه‌های این بازار وارد شد، ادامه داد: نبود بازار مردم شهر و روستاهای شهرستان ورزقان را در امر خرید و فروش با مشکل مواجه کرده بود و مردم این شهر مجبور بودند برای تهیه و خرید وسایل به شهرستان‌های همجوار رفت و آمد کنند.

وی تصریح کرد: شهرداری امسال با تلاش مضاعف و با هزینه 2 میلیارد ریال ساماندهی و تکمیل کارهای نیمه‌تمام بازار را انجام داد و تحویل صاحبان مغازه‌ها داد.

شهردار ورزقان خاطرنشان کرد: این بازار در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و دارای 75 باب مغازه است که در اشتغال و رونق کسب و کار در این شهر نقش بسزایی دارد.

گفتنی است، همزمان با افتتاح این بازار سه پروژه دیگر شهرداری ورزقان شامل جدول‌گذاری به طول 12,5 کیلومتر، آسفالت خیابان اصلی و فرعی و تکمیل بلوار ورودی شهر با اعتبار 22 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: