اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در کانون های مساجد آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از تبریز، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی،  به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و قرآنی را برگزار می کنند.

چهارمین همایش پیاده روی خانوادگی به همت کانون فرهنگی و هنری دایره المعارف مسجدجامع زاوشت برگزار شد.

این برنامه ورزشی با حضور اقشار مختلف و جوانان روستا با همکاری دهیاری و پایگاه بسیج فجر و با همکاری و حمایت اداره ورزش و جوانان شهرستان بناب برگزار شد. شرکت کنندگان پس از نثار فاتحه به روان پاک شهدای روستا مسیر اصلی روستا تا مسجدجامع زاوشت را طی کردند.

در پایان این مراسم به قیدقرعه به 18 نفر از شرکت کنندگان با حضور بخشدار مرکزی و جانشین سپاه ناحیه شهرستان بناب و رئیس اداره ورزش و جوانان بناب، بن خرید لوازم ورزشی به ملغ 500 هزار ریال اهدا شد

برگزاری جشنواره فجر انقلاب

مسابقه نقاشی فجر انقلاب با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی به همت کانون فرهنگی و هنری المهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف) تبریز و باهمکاری پایگاه مقاومت بسیج عاشقان شهادت و شهرداری منطقه یک تبریز برگزار می شود

شرکت کنندگان می توانند حداکثر 2 اثر در تکنیک آزاد(گواش، مداد رنگی، آبرنگ و ...) برای شرکت در این مسابقه ارسال کنند.

این مسابقه در رده های سنی 4تا 11 سال و 12 تا 20 سال و بزرگسالان برگزار خواهد شد که به نفرات برتر تمامی رده های سنی نیز جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

همچنین نخستین جشنواره فرهنگی و ورزشی فجر انقلاب در رشته های ورزشی پینگ پنگ، دارت، طناب کشی، دوهمگانی و دوچرخه سواری برگزار می شود.

رشته های فرهنگی مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر، مسابقه جزوه خوانی و پیامک ویژه دهه فجر نیز در قالب این جشنواره برگزار خواهد شد.

کانون فرهنگی هنری المهدی مسجدجامع خاروانا نیز علاوه بر اجرای برنامه هایی به مناسبت دهه فجر، کلاس های قرآنی روانخوانی و تجوید، تفسیر قرآن و بیان احکام و مسایل دینی و آموزش خوشنویسی را هر هفته برای اعضای کانون برگزار می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: