جشن انقلاب به مناسبت دهه فجر در خاروانا برگزار گردید

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 

اختصاصی خاروانا نیوز: با هماهنگی ستاد دهه فجر خاروانا و ادارات و نهادهای خاروانا علی الخصوص همکاری ویژه شهرداری خاروانا، اداره آموزش و پرورش، بخشداری و دانشگاه پیام نور و آزاد خاروانا مراسمی تحت عنوان جشن انقلاب به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر در حسینیه خاروانا برگزار شد. به دلیل محدود بودن زمان مراسم و هم پوشانی زمان برگزاری مراسم با سایر برنامه های دهه فجر، حضور اهالی منطقه در مراسم بسیار کمرنگ بود. اغلب شرکت کنندگان را مسئولین ادارات و نهادها، شورای شهر و فرهنگیان و دانش آموزان مدارس تشکیل می دادند.

در این مراسم ابتدا مهندس عبدالهی بخشدار خاروانا به حضار جلسه خوشامد گفته و دهه فجر انقلاب اسلامی را تبریک گفت. ایشان در ادامه مطالبی را در خصوص محکومیت تروریسم بیان نموده و عموم اهالی را به شرکت شکوهمند در مراسم راهپیمایی 22 بهمن دعوت کردند.

در ادامه برنامه، گروه سرود دانش آموزان مدرسه شهید وطنخواه خاروانا سرود زیبایی با عنوان میهمن من را اجرا نمودند. قرائت شعر توسط شاعر توانمند و مشهور منطقه آقای رضازاده لیلاب بخش دیگر برنامه را به خود اختصاص داده بود. ایشان اشعاری را در خصوص حجاب و عفاف و انقلاب اسلامی قرائت نمودند که با استقبال خوب حضار همراه شد. مراسم با اهدای جوایز به دانش اموزان و پذیرایی از حضار به پایان رسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: