نیازی به دریافت 5 میلیون تومان از رحیمی ندارم/ هیچ سنخیتی با رحیمی و جریان فكری وی ندارم

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

به گزارش تبریز بیدار ، مسعود پزشكیان با تأكید بر لزوم اعلام هرچه سریع‌تر اسامی نمایندگان پول گرفته از محمدرضا رحیمی تصریح كرد: قوه قضاییه و هیئت رئیسه مجلس باید هر چه زودتر اسامی نمایندگانی را كه از محمدرضا رحیمی پول دریافت كرده‌اند اعلام كنندتا با این اقدام فضای شایعه‌سازی رسانه‌ای بوجود آمده برطرف شود.

پزشكیان در همین راستا افزود: اخیرا برخی سایت‌ها و رسانه‌ها اقدام به اعلام اسامی دریافت كنندگان پول از محمدرضا رحیمی كرده‌اند كه باید بگویم در مورد من این مسئله مصداق ندارد و یك شیطنت رسانه‌ای است.

نماینده مردم تبریز، آذر شهر و اسكو در مجلس با انتقاد از نام بردن وی در لیست نمایندگان دریافت‌كننده پول از محمدرضا رحیمی افزود: رسانه‌هایی كه این خبر كذب را منتشر كرده‌اند یا باید خبر خود را ثابت كنند یا در غیر این‌صورت اهداف خود را از بیان این خبر كذب بیان كنند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با تأكید بر اینكه وی هیچ سنخیتی با  محمدرضا رحیمی و جریان فكری وی ندارد، گفت: چگونه ممكن است این جریان برای فردی نظیر من كه تمام تلاش خود را برای مخالفت با این جریان فكری مصروف داشته، پول واریز كنند.

پزشکیان افزود: برای هزینه‌های انتخاباتی خود نیازی به دریافت 5 میلیون تومان از چنین افرادی نداشته و نخواهم  داشت و هزینه یك عمل جراحی كه انجام می‌دهم٬ بیش از 30 میلیون تومان می‌تواند باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: