بعد از 32 سال، پیکر مطهر شهید فتح الله نظری احراز هویت شد

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

 پیکر مطهر پاسدار شهید فتح الله نظری که در پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز دفن شده است پس از ۳۲سال مفقودیت از طریق آزمایش DNA احراز هویت شد.

 به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی، شهید "فتح الله نظری" فرمانده یکی از گروهان‌های رزمی عملیاتی لشکر 32 انصارالحسین پس از 32 سال چشم انتظاری خانواده شناسایی شد.

 شهید نظری متولد 1344 در روستای زیرآبیه ملایر است. وی در تاریخ 15 مرداد 1361 در عملیات ثارالله در منطقه آق داغ به شهادت رسید و در سال 1392 در پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز به عنوان شهید گمنام دفن شد.

 پیکر این شهید بزرگوار در اواخر بهمن ماه سال جاری پس از 32 سال چشم انتظاری خانواده از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

 پس از احراز هویت این شهید بزرگوار، تعدادی از فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی ارتش با حضور در منزل پدر شهید فتح الله نظری،  این خبر را به اطلاع پدر این شهید والامقام رساندند.

 شایان ذکر است به همین منظور مراسم گرامیداشتی روز دوشنبه چهارم اسفند ماه با حضور خانواده معظم شهید نظری و مسئولین لشکری و کشوری در پایگاه شهید فکوری در جوار مزار این شهید گرانقدر برگزار خواهد شد.

گفتنی مرداد ماه سال جاری نیز شهید علی مددی که به عنوان شهید گمنام در فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی نیروی هوایی به خاک سپرده شده بود احراز هویت شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: