در مراسم عزاداری حرمت اهل بیت(ع) حفظ شود

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا به نقل از گزارش آوای ورزقان، فرماندار ورزقان در جلسه ستاد ساماندهی شئونات اسلامی این شهرستان خواستار برگزاری به موقع جلسات و مراسمات عزاداری ائمه اطهار(ع) شد و گفت در مراسم عزاداری باید حرمت اهل بیت(ع) حفظ شوند.

وی افزود:نباید اجازه دهیم در نحوه برگزاری مراسم عزاداری اهل بیت(ع) تغییر داده شود و باید این مراسم طبق سنت ها برگزار شوند که بیشتر بار این کار بردوش مداحان می باشد.

امام جمعه ورزقان، در این جلسه گفت:باید هرسال مراسم ایام فاطمیه با شکوه تر از سال گذشته برگزار شود چون این امر تاثیر مثبت در بین غیر شیعیان نیز خواهد داشت که زمینه روی آوردن آنان به اسلام را فراهم می کند.

وی افزود: روحانیون و مداحان باید با هماهنگی در هرچه با شکوه تر برگزار شدن مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

فرمانده سپاه ناحیه ورزقان هم در این جلسه با دعوت از عموم مردم و مسئولین برای شرکت در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: روز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه یادواره شهدایی در روستای کهنه لو برگزار خواهد شد که از عموم مردم برای شرکت در این یادواره شهدا دعوت می شود.

وی افزود: در این یادواره شهدا  دو تن از مداحان مطرح کشوری نیز حضور خواهند داشت که می تواند برای مداحان شهرستان مفید باشد.

سرهنگ پاسدار بیت اله بنی هاشمی تصریح کرد: باید از بدعت آوری در مراسم عزاداری اهل بیت(ع) جلو گیری شود چون دشمنان اسلام همچون وهابیت به دنبال متهم کردن اسلام و مسلمانان هستند که برخی بدعت ها به آن ها این فرصت را می دهد.

در پایان این جلسه به ۹ نفر از مداحان شهرستان که آزمون های مربوطه را با موفقیت گذرانده بودند کارت مداحی داده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: