نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای آذربایجان شرقی

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا :

 

 تبریز - ایرنا - نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای آذربایجان شرقی در سال 93 در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان تصویب شد.

 

 

به گزارش ایرنا، دومین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان روز پنجشنبه به ریاست استاندار و با حضور فرمانداران برگزار شد و علاوه بر تصویب نحوه توزیع اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال 1393، توزیع اعتبارات هزینه ای موارد خاص نیز به تصویب اعضای شورا رسید.

استاندار آذربایجان شرقی در این جلسه با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قانون بودجه توسط مدیران دستگاه های اجرایی استان و فرمانداران، خاطرنشان کرد: با توجه به این که این ظرفیت ها برای اولین بار در قانون بودجه لحاظ شده باید تمام تلاش خود را برای بهره مندی از آنها به کار گیریم.

اسماعیل جبارزاده با اشاره به مصوبات کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری استان که در این جلسه مطرح شد، اظهارکرد: گردشگری و میراث فرهنگی از جمله بخش هایی است که با کمترین سرمایه گذاری می توانیم قابلیت های استان را مطرح کنیم، لذا همه مسوولان باید به این موضوع توجه خاصی داشته باشند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان های استان، افزود: وجود یک موزه در هر شهرستان برای معرفی آثار تاریخی و فرهنگی ضروری است و مدیریت استان نیز از تقویت و ایجاد موزه ها در سطح استان حمایت می کند.

جبارزاده همچنین بر جلب مشارکت مردم در حفاظت از آثار تاریخی و فرهنگی تاکید کرد.

در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران استان نکته نظرات خود را در خصوص موضوعات مطرح شده به ویژه نحوه توزیع اعتبارات استانی بیان کردند.

منبع :بخشداری خاروانا

 



نظرات شما عزیزان:

ورزقان
ساعت18:34---3 خرداد 1393
خوب است اطلاع رسانی شما

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: