دنیا چقدر ارزش دارد؟
تاريخ : 22 / 12 / 1393برچسب:, | 15:10 | نویسنده : سعید علیزاده

پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی خاروانا:اخیرا یک تعداد افراد انگشت شمار و شاید هم با اسم های مختلف در اکثر وبلاگ ها اقدام به نظر دادن بی محتوا می نمایند که این عمل در شان ملت ومردم غیور شهرستان ورزقان وخاروانا نمی باشد.شان ملت عزیزمان خیلی بالاتر از اینها می باشد. آن منطقه که زادگاه بزرگان هم چون حضرات آیت الله العظمی کوه کمری وآیت الله العظمی مدنی و علامه محمد تقی جعفری...می باشد.نظراتی که ثبت می گردد واقعا عنوان کردن آنها شرم دارد.با خودم وقتی فکر میکنم این گونه مسائل نشات گرفته از سستی اعتقادات آنان می باشد. برادر و خواهر گرامی اگر واقعا ما خدا را در زندگی خود رویت کنیم  مگر بزرگ ما حضرت امام خمینی رحمت الله علیه نمی فرماید عالم محضر خداست در محضر خدا معصیت نکنید. دوست گرامی وقتی نظری می دهی آیا خدا را ناظر بر اعمال خود نمی بینی هیچکس معصوم نیست و هیچکس عاری از خلاف و گناه نیست و اما آیا ما مجاز هستیم هرچیزی که به فکر مان می آید در دید عموم قرار بدهیم مگر برابر روایت مومن آینه مومن نیست چرا به خود آقایان گوش زد نمی شود،

مسئله بعدی حسودی: عزیزان ودوستان ارجمند چرا از اعلام وجود یک تعداد افراد که بنا به گفته خودشان می خواهند در عرصه انتخابات وارد شونند و قدمی برای پیشرفت منطقه بردارنند شما چرا وحشت دارید اگر یک تعداد فکر می کنند می توانند مفید باشند بالاخره مردم باید انتخاب کنند.آیا اسم این عمل شما حسودی نیست ! جناب آقای فلانی مگر وبلاگ افتتاح کرده اید  با آبروی مردم بازی کنید و اسم این بازی را تحلیل می نامید !

سیاست مانشات گرفته از دین ماست واز طرفی دین اسلام گل سر سبد تمام دین های الهی می باشد. آیا آن سیاستی که در آن اثر از دین نباشد پیامبر وبزرگان ما قبول دارنند؟

از طرفی یک تعداد فکر میکنند که فقط با نماینده شدن میتوانند مشکلات مردم را لمس و حل کنند! آیا کمک به مردم و حل مشکلات همین جا خلاصه شده است ! آیا به خودت مطمئن هستی که فردا روزگاری حداقل در روز قیامت بتوانی جواب بدهی؟

آیا دنیا چقدر ارزش دارد برای تخریب دوست و همشهری خودت آخرت خود را تباه می کنی !

دوست عزیزم در روز قیامت حساب شما با آنان که مسئولیت ندارند و شاخص نیستند فرق خواهد کرد بایستی مواظب اعمال خود باشیم یک سال از عمرمان گذشت ببینیم توی یک سال چکار کرده ایم و چه توشه ای برای آخرت جمع کرده ایم.

آیا بهتر نیست خاطره ای از شهید بزرگوار سر لشگرستاری برایت بگویم.

زمانی که ایشان به شهادت رسیده بودند بنده در مجلس بزرگداشت که در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار شده بود حضرت حجت الاسلام و المسلمین  رئیس  جمهور عزیز ما جنا ب آقای روحانی سخنران مراسم بودند اعلام کردند روزی حضرت امام بنده را احضار کردند و فرمودند که به سرلشگر ستاری ابلاغ کنم که برای فرماندهی نیروی هوایی ارتش آماده شوند وقتی این مطلب را به شهید بزرگوار عرض کردم در جواب حرف بنده فرمودند تا زمانی که سرتیپ بابایی در نیروی هوایی هستند این وظیفه برای من نیست بنده عینا این مسئله را به عرض حضرت امام رساندم امام فرمودند ایراد ندارد به بابا یی بگویید آماده شود وقتی به خدمت بابایی این فرمان را گفتم ایشان نیز در جواب من گفتند تا زمانی که ستاری در نیروی هوایی هستند این وظیفه ی من نیست کل این مسئله وقتی به عرض امام رسید امام در نهایت تصمیم گرفتند که شهید بزرگوار ستاری را به عنوان فرمانده نیرو ی هوائی اعلام کنند.

عزیزان این داستان و خاطره را تعریف کردم که آیا ما هم می توانیم در واگذاری شغل و مقام اینگونه رفتار کنیم ؟ اگر اینگونه است کار ما در پیش گاه خداوند جل و جلاله دارای ارزش است در غیر این صورت نفس شیطان بر ما غلبه کرده است.     

آیا روش جمع آوری رای مردم در نزدیک های انتخابات سری زدن و شرکت در مجالس ترحیم آنها می باشد؟

آیا روش جمع آوری رای مردم توزیع پول های کثیف و دادن قول های که جزء وظایف یک نماینده نیست  می باشد؟

آیا بهتر نیست طریقه زندگی ائمه اطهار و شهدای گرانقدر ایران اسلامی را در مسائل روز مره نصب العین قرار دهیم؟

نمیدانم یک تعداد افراد را چه می شود که اینگونه می تازند و به خاطر نفس خود همه چیز را زیر پا می نهند!   



نظرات شما عزیزان:

من
ساعت0:34---25 تير 1394
شما که لالایی بلدی اونم از بهترینهاش .... چرا خوابت نمیاد؟؟؟
پاسخ:خیلی دیر تذکر دادی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: